Obserwuj
Magdalena Sawczuk
Magdalena Sawczuk
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Spolecznej
Zweryfikowany adres z uj.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Interactive communication using social media–the case of museums in Southern Poland
M Najda-Janoszka, M Sawczuk
Museum Management and Curatorship 36 (6), 590-609, 2021
182021
Museums as a research object in the strategic management field
M Najda-Janoszka, M Sawczuk
BUSINESS AND NON-PROFIT ORGANIZATIONS FACING INCREASED COMPETITION AND …, 2018
122018
Cultural authority with a light touch: museums using humor in social media communication
M Najda-Janoszka, M Sawczuk
Romanian Journal of Communication and Public Relations 22 (2 (50)), 2020
102020
Współtworzenie wartości w sektorze kreatywnym z perspektywy muzeów
M Sawczuk
Zarządzanie strategiczne w dobie cyfrowej gospodarki sieciowej;, 2020
32020
Exploring engagement in value creation–a multi-stakeholder perspective in the museum context
M Najda-Janoszka, M Sawczuk
Museum Management and Curatorship 38 (1), 92-109, 2023
22023
Viral challenges as a new form of museums’ activity in social media
M Sawczuk
Studia de Cultura 14 (1), 57-75, 2022
22022
Commemoration or commodification? A stakeholder’s discourse around the establishment of the martyrdom museum
M Sawczuk
International Entrepreneurship Review 6 (3), 61-76, 2020
22020
Kształtowanie relacji wspomagających innowacyjność muzeum
M Sawczuk
Studia Ekonomiczne, 86-101, 2019
22019
Application of the marketing innovation in the museum market
M Sawczuk
International Journal of Marketing, Communication and New Media 9 (16), 2021
12021
Kształtowanie kapitału relacyjnego w muzeach regionalnych
M Sawczuk
12019
Exploring the barriers of multi-stakeholder value co-creation–the museum context
M Najda-Janoszka, M Sawczuk
Journal of Organizational Change Management 36 (4), 603-620, 2023
2023
Sposoby komunikowania się muzeów na wolnym powietrzu w mediach społecznościowych
M Sawczuk
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, 2023
2023
Turystyka w województwach podlaskim i podkarpackim: działania wizerunkowe w mediach społecznościowych w kontekście sytuacji kryzysowych
M Sawczuk
Studia Periegetica 39 (3), 2022
2022
Wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu działalnością instytucji muzealnych w sytuacji kryzysowej
M Sawczuk
Kraków: Uniwersytet Jagielloński, Instytut Przedsiębiorczości, 2022
2022
Instytucje muzealne w przemyśle kreatywnym: istniejące powiązania i kierunki działań
M Sawczuk
Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2022
2022
Aktywność i interakcje w przestrzeni muzealnej wobec zmian otoczenia
M Sawczuk
Turystyka Kulturowa 1 (118), 74-92, 2021
2021
Cooperation and co-creation in the scientific activity of museums
M Sawczuk
Zarządzanie Publiczne 56 (4), 169-181, 2021
2021
Zróżnicowanie relacji w instytucjach muzealnych: wielopodmiotowe podejście do współpracy
M Sawczuk
Częstochowa: Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, 2021
2021
Stakeholder Salience Model in the Practices of Public Museum Management
M Sawczuk
Cultural Management 5 (2), 2021
2021
Relations between local communities and martyrdom museums
M Sawczuk
Economic and Regional Studies/Studia Ekonomiczne i Regionalne 12 (1), 98-110, 2019
2019
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20