A 3 kV DC electric traction system modernisation for increased speed and trains power demand-problems of analysis and synthesis AA Szelag system 1 (4), 6, 3 | 54 | 3 |
Aspekty efektywności i energooszczędności w procesie modernizacji układów zasilania trakcji tramwajowej A Szeląg, T Maciołek, M Drążek, M Patoka Pojazdy szynowe, 34-42, 2011 | 19 | 2011 |
Leksykon terminów kolejowych RA Maciołek T., Szeląg A. KOW, 2011 | 14* | 2011 |
Tram vehicle energy accumulator - on- board or in substation ZD T. Maciołek International Conference Speedam, 132-137, 2004 | 10 | 2004 |
Nowa generacja wysokoobciążalnych sieci trakcyjnych – YC120-2CS150 i YC150-2CS150 (2) Właściwości mechaniczne przewodów jezdnych z miedzi srebrowej Auguściuk M., Dziedzic E., Kaniewski M., Kawecki A., Kieniewicz P., Knych T ... TTS Technika Transportu Szynowego 3, 52-59, 2007 | 9* | 2007 |
Rozwiązania techniczne w układach zasilania poprawiające efektywność energetyczną transportu szynowego MT Szeląg A. Pojazdy szynowe 3, 2015 | 8 | 2015 |
Elastyczna nakładka poprawiająca współpracę pantografu z siecią trakcyjną T Maciołek Przegląd Elektrotechniczny 89, 2013 | 8 | 2013 |
Wyłączanie zwarć w systemie trakcji elektrycznej prądu stałego poprzez wyłączniki szybkie i wyłączniki mocy T Maciołek, L Mierzejewski, A Szeląg TTS Technika Transportu Szynowego 8, 40-47, 2001 | 8 | 2001 |
Elektroenergetyka miejskiej trakcji elektrycznej: monografia A Szeląg, Z Drążek, T Maciołek nakładem Instytutu Naukowo-Wydawniczego" Spatium", 2017 | 7 | 2017 |
Analiza efektywności filtrów wygładzających w podstacjach trakcji kolejowej 3 kV dc przy zaburzeniach napięcia zasilającego A Szeląg, T Maciołek TTS Technika Transportu Szynowego 20, 34-39, 2013 | 7 | 2013 |
Nowa generacja wysokoobciążalnych sieci trakcyjnych – YC120-2CS150 i YC150-2CS150 (1) Założenia konstrukcyjne Auguściuk M., Dziedzic E., Kaniewski M., Kawecki A., Kieniewicz P., Knych T ... TTS Technika Transportu Szynowego 1, 56-63, 2007 | 7* | 2007 |
Methods of reducing the negative influence of weather phenomena, icing in particular,on the operation of an overhead catenary SA Maciołek T Rocznik Ochrona Srodowiska, 640-651, 2016 | 6 | 2016 |
Effectiveness of filters in 3 kV DC railway traction substations supplied by distorted voltage-measurements and diagnostics A Szelag, T Maciolek, M Patoka Acta Imeko 4 (2), 72-79, 2015 | 5 | 2015 |
Zastosowanie zasobników energii w trakcji kolejowej 3 kV DC–nieodległa perspektywa? T Maciołek TTS Technika Transportu Szynowego, 39-44, 2015 | 5 | 2015 |
Novel method of estimation of inertial and dissipative parameters of a railway pantograph model A Wilk, L Gelman, S Judek, K Karwowski, M Mizan, T Maciołek, ... Vehicle System Dynamics 60 (7), 2413-2435, 2022 | 4 | 2022 |
Analysis of effectiveness of energy storage application on a railway line supplied by a 3 kv dc system T Maciołek, A Szeląg, Z Drążek TTS Technika Transportu Szynowego 22, 2015 | 4 | 2015 |
Efektywność energetyczna zasobników energii w podstacjach systemu prądu stałego 3kV DC DZ Maciołek T., Szeląg A. Logistyka 3, 2990-3001, 2015 | 4 | 2015 |
Wpływ stosowania taboru z hamowaniem odzyskowym na sieć powrotną zelektryfikowanego transportu miejskiego Szeląg A, Maciołek T, Drążek Z Logistyka 3, 4673-4682, 2015 | 4 | 2015 |
Elektroenergetyka trakcyjna linii kolejowych w Polsce-uwagi dotyczące procesu projektowania A Szeląg, T Maciołek TTS Technika Transportu Szynowego 19, 30-37, 2012 | 4 | 2012 |
Effectiveness and Energy Saving Aspects in Modernization Process of Tram Power Supply Systems A Szeląg, T Maciołek, Z Drążek, M Patoka Pojazdy Szynowe 3, 34-42, 2011 | 4 | 2011 |