Obserwuj
prof. Krzysztof Borodako
prof. Krzysztof Borodako
Krakow University of Economics, Institute of Management
Zweryfikowany adres z uek.krakow.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Foresight w zarządzaniu strategicznym (Foresight in strategic management)
K Borodako
Wydawnictwo CH Beck, 2009
1312009
Transport accessibility in business travel–A case study of Central and East European cities
K Borodako, M Rudnicki
International Journal of Tourism Research 16 (2), 137-145, 2014
412014
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań (Innovation management in meetings industry)
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Wydawnictwo CH Beck, 2015
302015
The potential of local KIBS companies as a determinant of tourism development in Krakow
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Tourism Economics 20 (6), 1337-1348, 2014
302014
Foresight w turystyce: bariery wykorzystania i rozwoju
K Borodako
Wydawnictwo CH Beck, 2011
272011
Trade show innovations–Organizers implementation of the new service development process
T Bauer, K Borodako
Journal of Hospitality and Tourism Management 41, 197-207, 2019
252019
Cooperation patterns in the tourism business: The case of Poland
K Borodako, I Kožić
Prague Economic Papers 2016 (2), 160-174, 2016
242016
Technology used in knowledge management by global professional event services
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Journal of Global Information Management (JGIM) 29 (1), 145-163, 2021
222021
Wpływ ekonomiczny turystyki na gospodarkę Krakowa
R Seweryn, J Berbeka, A Niemczyk, K Borodako
Małopolska Organizacja Turystyczna, Kraków, 2017
172017
External and internal factors motivating outsourcing of business services by meeting-industry companies: A case study in Krakow, Poland
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Journal of Convention & Event Tourism 16 (2), 93-115, 2015
152015
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Folia Turistica 32, 195-213, 2014
152014
Cooperation of small and medium-sized tourism enterprises (SMTES) with tourism stakeholders in the małopolska region–top management perspective approach
K Borodako
Tourism & Management Studies, 24-32, 2011
152011
Tourism enterprises as buyers of knowledge-intensive business services
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Sage Open 5 (1), 2158244015569669, 2015
142015
Key foresight attributes of tourism companies in the city of Krakow and the region
K Borodako
International Journal of Tourism Research 16 (3), 282-290, 2014
142014
The changes of the meeting industry in Krakow in the context of the global crisis
K Borodako, J Berbeka, K Klimek, A Niemczyk, R Seweryn
Tourism & Management Studies 7, 149-157, 2011
122011
Turystyka biznesowa w Krakowie na tle wybranych miast polskich
K Borodako
Prace Geograficzne, 2013
102013
KIBS as a factor in meetings industry competitiveness creation in Krakow, Poland
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness, 229-281, 2016
92016
Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Krakowa
K Borodako, J Berbeka, A Niemczyk, R Seweryn
Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014
92014
Assessment of the meetings industry’s economic impact on the city of Krakow
K Borodako, R Seweryn, J Berbeka, A Niemczyk, R Davidson, K Jakóbik
Argumenta Oeconomica 43 (2), 191-211, 2019
8*2019
Projekty foresightu regionalnego w Polsce. Diagnoza stanu
K Borodako
Narodowy Program Foresight „Polska 2020, 2007
8*2007
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20