Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 41273 | 14315 |
h-indeks | 87 | 52 |
i10-indeks | 276 | 172 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko9 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Kathy SylvaProfessor of EducationZweryfikowany adres z education.ox.ac.uk
- Edward MelhuishProfessor of Human Development, Birkbeck; Research Professor, University of OxfordZweryfikowany adres z bbk.ac.uk
- Iram SirajProf of Child Development & Education, Oxford UnivZweryfikowany adres z education.ox.ac.uk
- Rebecca SmeesResearch fellow, University of SussexZweryfikowany adres z sussex.ac.uk
- Alison KingtonProfessor in Psychology of Education, University of WorcesterZweryfikowany adres z worc.ac.uk
- Professor Qing GuUCL Centre for Educational Leadership, UCL Institute of EducationZweryfikowany adres z ucl.ac.uk
- James HallAssociate Professor of Psychology of Education, University of SouthamptonZweryfikowany adres z soton.ac.uk
- Dr. Katalin TothResearch officer, University of OxfordZweryfikowany adres z education.ox.ac.uk
- harris almaCardiff Metropolitan UniversityZweryfikowany adres z cardiffmet.ac.uk
- David ReynoldsProfessor of Educational Effectiveness,University of SouthamptonZweryfikowany adres z soton.ac.uk
- Ariel LindorffAssociate Professor, University of OxfordZweryfikowany adres z education.ox.ac.uk
Obserwuj