Follow
Anna Dewalska - Opitek
Anna Dewalska - Opitek
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katedra Zarządzania Relacjami Organizacji
Verified email at uekat.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Smart city concept–the citizens’ perspective
A Dewalska–Opitek
Telematics-Support for Transport: 14th International Conference on Transport …, 2014
48*2014
E-commerce as the predominant business model of fast fashion retailers in the era of global COVID 19 pandemics
K Bilińska-Reformat, A Dewalska-Opitek
Procedia Computer Science 192, 2479-2490, 2021
362021
Generation Y consumer preferences and mobility choices–an empirical approach
A Dewalska-Opitek
Archives of Transport System Telematics 10 (1), 17-23, 2017
202017
Model kreowania zintegrowanego wizerunku przedsiębiorstwa
A Dewalska-Opitek
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 219-229, 2010
172010
To what extent retail chains’ relationships with suppliers make the business trustworthy—An empirical study on fast fashion in pandemic times
A Dewalska-Opitek, K Bilińska-Reformat
Journal of Risk and Financial Management 14 (4), 153, 2021
132021
“Appreciate me and i will be your good soldier”. The exploration of antecedents to consumer citizenship
A Dewalska-Opitek, M Mitręga
Engineering Management in Production and Services 11 (3), 48-59, 2019
102019
The application of the soft modeling method to evaluate changes in customer behavior towards e-commerce in the time of the global COVID-19 pandemic
A Dewalska-Opitek, K Bilińska, M Cierpiał-Wolan
Risks 10 (3), 62, 2022
92022
Budowanie wizerunku jednostki terytorialnej na przykładzie województwa śląskiego
PD Dec
Zarządzanie Publiczne 12 (4), 83-98, 2010
82010
Sześć zasad kreowania zintegrowanego wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy
A Dewalska-Opitek
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 25-41, 2009
82009
To mod or not to mod—an empirical study on game modding as customer value co-creation
K Bilińska-Reformat, A Dewalska-Opitek, M Hofman-Kohlmeyer
Sustainability 12 (21), 9014, 2020
72020
Znaczenie employer brandingu w procesie zarządzania talentami przedsiębiorstwa w świetle wyników badań empirycznych
A Dewalska-Opitek, J Strzelczyk-Łucka
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów, Zeszyt Naukowy, 7-17, 2012
72012
PLAYERS AS PROSUMERS-HOW CUSTOMER ENGAGEMENT IN GAME MODDING MAY BENEFIT COMPUTER GAME MARKET.
A Dewalska-Opitek, M Hofman-Kohlmeyer
Central European Business Review 10 (2), 2021
62021
Employer Branding as a Development Determinant of Retail Chains in Poland (Employer branding jako determinanta rozwoju sieci handlu detalicznego w Polsce)
A Dewalska-Opitek, K Bilinska-Reformat
Problemy Zarzadzania 14 (57), 152-165, 2016
62016
Employer branding jako determinanta rozwoju sieci handlu detalicznego w Polsce
A Dewalska-Opitek, K Bilińska-Reformat
Problemy Zarządzania, 152-165, 2016
62016
WP 5: Regional Case Studies-Silesia
S Walukiewicz, A Dewalska-Opitek
62008
Customer citizenship behaviour towards customers and enterprises operating in medium high-tech sector
A Dewalska–Opitek, J Wiechoczek
Theory and Application in the Knowledge Economy, 248-262, 2017
52017
Zachowania obywatelskie konsumentów jako wyłaniający się obszar badawczy
A Dewalska-Opitek, M Mitręga
Marketing i Rynek, 40-48, 2017
52017
Wykorzystanie etnocentryzmu konsumenckiego w kształtowaniu wizerunku sieci handlowych
K Bilińska-Reformat, A Dewalska-Opitek
Marketing i Rynek, 48-62, 2014
52014
Parental Attitudes and the attitude to energy saving among young people with ASD
A Gagat-Matuła, B Frączek, A Dewalska-Opitek
Energies 14 (17), 5353, 2021
42021
Dominant business-to-customer relationships in the era of Covid-19 pandemic
A Dewalska-Opitek
Humanitas University's Research Papers Management 21 (specjalny), 87-102, 2020
32020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20