Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 7330 | 1944 |
h-indeks | 31 | 21 |
i10-indeks | 45 | 27 |
Współautorzy
- Erik Jan HultinkProfessor of New Product Marketing, Delft University of Technology, The NetherlandsZweryfikowany adres z tudelft.nl
- Paul WebleyProfessor of Economic Psychology, University of LondonZweryfikowany adres z soas.ac.uk
- Fred LangerakProfessor of Product Development and Management, Eindhoven University of TechnologyZweryfikowany adres z tue.nl
- Rudy MoenaertZweryfikowany adres z tias.edu
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- jan schoormansZweryfikowany adres z tudelft.nl
- Rik PietersTilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Luk Van LangenhoveIES VUB - BSoG VUBZweryfikowany adres z vub.be
- John ScholzEppes Professor of Political Science, Florida State UniversityZweryfikowany adres z fsu.edu
- Gerrit AntonidesProfessor of Economics of Consumers and Households, Wageningen UniversityZweryfikowany adres z wur.nl
- Jack van der VeenHoogleraar Supply Chain Management, NyenrodeZweryfikowany adres z nyenrode.nl
- B. Joseph Pine IIStrategic Horizons LLPZweryfikowany adres z StrategicHorizons.com
- Maggie GeuensProfessor Marketing, Ghent UniversityZweryfikowany adres z ugent.be
- Désirée van GorpProfessor International BusinessZweryfikowany adres z nyenrode.nl
Obserwuj
Henry Robben
Professor of Marketing, Nyenrode Business University
Zweryfikowany adres z nyenrode.nl - Strona główna