Obserwuj
Wioletta Krawiec
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
W Grzegorczyk, A Sibińska, W Krawiec
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009
202009
Crowdsourcing-czynniki motywujące tłum do działania
W Krawiec
Marketing i Rynek, 14-21, 2014
192014
Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
W Grzegorczyk, W Krawiec, A Sibińska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010
172010
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
W Grzegorczyk, W Krawiec
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019
82019
Building a brand for the city of Lodz: Motivating and demotivating factors for managers of cultural institutions
W Krawiec
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 90-105, 2019
62019
Kreatywność jako determinanta tworzenia wartości i pogłębiania doświadczeń jej odbiorców
W Krawiec
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 129-139, 2018
52018
Marketing doświadczeń w instytucjach teatralnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi
W Krawiec, K Szymańska
Handel Wewnętrzny 2 (361), 254-265, 2016
52016
Zaangażowanie środowiska internetowego a budowanie relacji z klientem
W Krawiec
Studia Ekonomiczne 255, 230-238, 2016
42016
Wykorzystanie meta-analizy do badań nad zachowaniami konsumentów
A Sibińska, V Krawiec
Handel Wewnętrzny 1 (348), 81-91, 2014
42014
Building of the Lodz brand based on cultural resources–Results of qualitative research
W Krawiec
International Journal of Contemporary Management 18 (2), 7-25, 2019
32019
Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWW
W Krawiec
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 405-412, 2016
32016
Badania neuromarketingowe - sposób na odkrycie nieuświadomionych zachowań i reakcji klienta
W Krawiec
J. Wiażewicz, A. Zielińska (red.), Determinanty i efekty współczesnej …, 2015
3*2015
Marketing doświadczeń a budowanie interakcji konsumenta w środowisku wirtualnym
W Krawiec
Ekonomiczne Problemy Usług, 163-172, 2015
32015
Skuteczność projektów crowdsourcingowych-planowanie oraz możliwość pomiaru
W Krawiec
Marketing i Rynek, 60-66, 2014
32014
Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej
W Krawiec
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012
32012
Cykl życia produktu bankowego na podstawie modeli analizy rynkowej.
W Krawiec
Bank i Kredyt, 62-69, 2005
32005
CREATING SH ARED VALUE (CSV) MEASUREMENT TOOL: CONCEPTUALIZING THE CONSTRUCT AND ITS DIMENSIONS.
A Sibińska, W Krawiec
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization …, 2023
22023
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii
W Krawiec
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020
22020
Kreatywne rozwiązania a marketing doświadczeń-sposób na rozwój współczesnej organizacji
W Krawiec
Handel Wewnętrzny 64 (6 t. 2), 2018
22018
Marketing doświadczeń w działaniach teatrów i filharmonii–wyniki badań
W Krawiec, K Szymańska
Handel Wewnętrzny, 95-104, 2018
22018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20