Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 8051 | 2300 |
h-indeks | 41 | 23 |
i10-indeks | 104 | 47 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko15 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Vivien Hodgsonprofessor of networked management learning, Lancaster UniversityZweryfikowany adres z lancaster.ac.uk
- Peter GoodyearThe University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Anesa HoseinAssociate Professor in Higher Education, University of SurreyZweryfikowany adres z surrey.ac.uk
- Maarten de LaatCo-director Centre for Change and Complexity in Learning (C3L), University of South AustraliaZweryfikowany adres z unisa.edu.au
- Thomas RybergProfessor, Aalborg UniversityZweryfikowany adres z hum.aau.dk
- Kate ThompsonQueensland University of TechnologyZweryfikowany adres z qut.edu.au
- Maria ZeniosUCLan CyprusZweryfikowany adres z uclan.ac.uk
- Gregor KennedyThe University of MelbourneZweryfikowany adres z unimelb.edu.au
- Agnes Kukulska-HulmeProfessor of Learning Technology and Communication, The Open UniversityZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Niall SclaterUniversity of AmsterdamZweryfikowany adres z sclater.com
- Caroline HaythornthwaiteProfessor, School of Information Studies, Syracuse UniversityZweryfikowany adres z syr.edu
- Doug ClowIndependent ScholarZweryfikowany adres z dougclow.org
- Peter B. SloepProfessor emeritus of Technology Enhanced LearningZweryfikowany adres z ou.nl
Obserwuj
Chris Jones
Emeritus Professor of Research in Educational Technology, Liverpool John Moores University
Zweryfikowany adres z ljmu.ac.uk