Obserwuj
Rafał Śliwiński
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Attractiveness of augmented reality to consumers
T Grzegorczyk, R Śliwiński, J Kaczmarek
Technology Analysis & Strategic Management, 2019
572019
Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw
R Śliwiński
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2011
422011
Internationalization strategies of Polish fast growing enterprises
R Śliwiński
Economics and Business Review 12 (1), 17-39, 2012
312012
International Business from the Central European Perspective
B Knežević, K Wach
University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2014
192014
Growth and internationalization of fast growing firms
R Sliwinski, M Sliwinska
Journal of East European Management Studies, 231-253, 2016
172016
Zasoby kształtujące konkurencyjność polskich przedsiębiorstw
R Śliwiński
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics 255 (4), 31-60, 2012
172012
Kluczowe czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw
R Śliwiński
Poznań: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2012
62012
European and Member State Policy Responses and Economic Impacts on AgriFood Markets due to the COVID-19 Pandemic
C Wieck, L Dries, V Martinez-Gomez, OI Kareem, B Rudloff, ...
52021
Czynniki zmieniające proces globalizacji
R Śliwiński
Studia Ekonomiczne, 7-19, 2018
42018
Growth in the Polish fast growing enterprises on foreign markets and its limitations
R Śliwiński, M Śliwińska
International business from the Central European perspective, 67-82, 2014
42014
Zróżnicowanie przestrzenne i strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
R Śliwiński
Przegląd Organizacji, 15-19, 2012
42012
Współczesny model globalizacji – konsekwencje dla strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym
R Śliwiński
Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym, 13-49, 2020
3*2020
Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw
B Stępień, M Bartosik-Purgat, L Danik, A Hadryś-Nowak, ...
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2018
32018
Strategy, Innovations, and Consumers Under the Influence of Megatrends
R Śliwiński, Ł Puślecki
Competition, Strategy, and Innovation, 1-11, 2021
22021
Competition, Strategy, and Innovation
R Śliwiński, Ł Puślecki
Routledge, 2021
22021
Polityka wspierania internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w Niemczech
R Śliwiński
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 234-246, 2005
22005
Rola małych i średnich przedsiębiorstw w polityce rozwoju gospodarczego Polski
R Śliwiński
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 473-483, 2001
22001
Strategiczne Zarządzanie Przedsiębiorstwem Międzynarodowym
R Śliwiński, M Śliwińska, H Mruk, J Schroeder, G Sobiecki, ...
Strategiczne Zarządzanie Przedsiębiorstwem Międzynarodowym, 1-203, 2020
12020
International Development of German Enterprises on the example of the Wielkopolska Region.
M Śliwińska, R Śliwiński
Entrepreneurial Business & Economics Review 5 (2), 2017
12017
Waste of internationalisation potential: why some firms that could easily do it do not expand abroad?
M Jarosiński, R Śliwiński
JMFS 12 (3), 113, 2015
12015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20