Obserwuj
Mariusz Przybyła
Mariusz Przybyła
Zweryfikowany adres z amu.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Cyborgizacja edukacji–próba konceptualizacji
M Klichowski, M Przybyła
Studia Edukacyjne 24, 2013
192013
Szanse i zagrożenia w obszarze wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK), ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji mobilnych (TIK-mobApp) przez dzieci w wieku …
J Pyżalski, M Klichowski, M Przybyła
Poznań: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza i Narodowe Centrum Badań i Rozwoju …, 2014
182014
Digital natives vs. digital immigrants?–szkoła a kreatywność online
M Przybyła
Studia Edukacyjne 23, 2012
92012
Szkoła „złowiona” we własne sieci – rzecz o kształceniu tradycyjnym i komplementarnym w obliczu pandemii koronawirusa Covid-19
Przybyła
Społeczno-edukacyjny potencjał szkoły M. Christoph S. Wawrzyniak 1, 1-482, 2020
52020
Kształcenie zdalne w szkole wyższej–stan i perspektywy
M Przybyła
AMUR, http://hdl.handle.net/10593/2898, 2012
32012
Edukacja zdalna–oddolna siła zdeterminowanych pasjonatów czy starannie wypracowane rozwiązania systemowe. Pandemia koronawirusa COVID-19 w polskiej edukacji
M Przybyła
Społeczeństwo. Edukacja. Język 14 (2), 2021
12021
Kształcenie zdalne–nieuprawniony entuzjazm czy pierwszy milowy krok?
M Przybyła
Rocznik Pedagogiczny 44 (1), 203-226, 2021
12021
Cyborgization yesterday, today and tomorrow: Selected perspectives and educational contexts
M Klichowski, M Przybyła
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2016
12016
Sprawozdanie z wystąpienia Członków Koła Naukowego Mediocratum podczas Konferencji Naukowej „Rodzina a społeczeństwo, społeczeństwo a rodzina” Poznań, 14.06. 2023 roku
M Przybyła, W Roszak, B Utrata
Studia Edukacyjne, 133-136, 2023
2023
Kształcenie zdalne
M Przybyła
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza, 2021
2021
Does the School Last Immutably or Unchanged? Egalitarianism and Elitism in the Approach to Education in the Era of Globalisation, Technopolisation, Instant Culture
M Przybyła
Studia Edukacyjne, 165-182, 2018
2018
Szkoła a/i kultura cyfrowa
M Przybyła, M Cackowska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2018
2018
Uzależnienie od nowych mediów - czy wymagają innego podejścia w szkole?
M Przybyła, T Przybyła
Wychowawcze i społeczno-kulturowe kompetencje współczesnych nauczycieli …, 2015
2015
Społeczeństwo i edukacja. Teoria a implikacja praktyczne
A Ćwikliński, M Przybyła, ( red)
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2015
2015
Uniwersytet dla wszystkich. Rewolucja jakiej nie było od czasów Gutenberga?
M Przybyła
Społeczeństwo i edukacja. Teoria a implikacja praktyczne, 71-84, 2015
2015
Smartfon w edukacji
M Przybyła, T Przybyła
Społeczeństwo i edukacja. Teoria a implikacje praktyczne, 145-162, 2015
2015
Addiction to new media. Does it require a different ap-proach at school?
M PRZYBYłA, T PRZYBYłA
EDUCATIONAL AND SOCIO-CULTURAL COMPETENCES OF CONTEMPORARY TEACHERS, 113, 2014
2014
Szanse i zagrożenia w obszarze wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK), ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji mobilnych (TIK-mobApp) przez dzieci w wieku …
P Jacek, K Michał, P Mariusz
2014
Educational contexts of contemporary computer
M Przybyła, S Polcyn
Education of tomorrow Since education in family to system aspects of …, 2014
2014
Gdzie podziała się nasza mądrość? Kształcenie (zdalne) w perspektywie współczesności
M Przybyła
Edukacja akademicka. Między oczekiwaniami a rzeczywistością, 2014
2014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20