Cyborgizacja edukacji–próba konceptualizacji M Klichowski, M Przybyła Studia Edukacyjne 24, 2013 | 19 | 2013 |
Szanse i zagrożenia w obszarze wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK), ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji mobilnych (TIK-mobApp) przez dzieci w wieku … J Pyżalski, M Klichowski, M Przybyła Poznań: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza i Narodowe Centrum Badań i Rozwoju …, 2014 | 18 | 2014 |
Digital natives vs. digital immigrants?–szkoła a kreatywność online M Przybyła Studia Edukacyjne 23, 2012 | 9 | 2012 |
Szkoła „złowiona” we własne sieci – rzecz o kształceniu tradycyjnym i komplementarnym w obliczu pandemii koronawirusa Covid-19 Przybyła Społeczno-edukacyjny potencjał szkoły M. Christoph S. Wawrzyniak 1, 1-482, 2020 | 5 | 2020 |
Kształcenie zdalne w szkole wyższej–stan i perspektywy M Przybyła AMUR, http://hdl.handle.net/10593/2898, 2012 | 3 | 2012 |
Edukacja zdalna–oddolna siła zdeterminowanych pasjonatów czy starannie wypracowane rozwiązania systemowe. Pandemia koronawirusa COVID-19 w polskiej edukacji M Przybyła Społeczeństwo. Edukacja. Język 14 (2), 2021 | 1 | 2021 |
Kształcenie zdalne–nieuprawniony entuzjazm czy pierwszy milowy krok? M Przybyła Rocznik Pedagogiczny 44 (1), 203-226, 2021 | 1 | 2021 |
Cyborgization yesterday, today and tomorrow: Selected perspectives and educational contexts M Klichowski, M Przybyła Wydawnictwo Naukowe UAM, 2016 | 1 | 2016 |
Sprawozdanie z wystąpienia Członków Koła Naukowego Mediocratum podczas Konferencji Naukowej „Rodzina a społeczeństwo, społeczeństwo a rodzina” Poznań, 14.06. 2023 roku M Przybyła, W Roszak, B Utrata Studia Edukacyjne, 133-136, 2023 | | 2023 |
Kształcenie zdalne M Przybyła Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza, 2021 | | 2021 |
Does the School Last Immutably or Unchanged? Egalitarianism and Elitism in the Approach to Education in the Era of Globalisation, Technopolisation, Instant Culture M Przybyła Studia Edukacyjne, 165-182, 2018 | | 2018 |
Szkoła a/i kultura cyfrowa M Przybyła, M Cackowska Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2018 | | 2018 |
Uzależnienie od nowych mediów - czy wymagają innego podejścia w szkole? M Przybyła, T Przybyła Wychowawcze i społeczno-kulturowe kompetencje współczesnych nauczycieli …, 2015 | | 2015 |
Społeczeństwo i edukacja. Teoria a implikacja praktyczne A Ćwikliński, M Przybyła, ( red) Wydawnictwo Naukowe UAM, 2015 | | 2015 |
Uniwersytet dla wszystkich. Rewolucja jakiej nie było od czasów Gutenberga? M Przybyła Społeczeństwo i edukacja. Teoria a implikacja praktyczne, 71-84, 2015 | | 2015 |
Smartfon w edukacji M Przybyła, T Przybyła Społeczeństwo i edukacja. Teoria a implikacje praktyczne, 145-162, 2015 | | 2015 |
Addiction to new media. Does it require a different ap-proach at school? M PRZYBYłA, T PRZYBYłA EDUCATIONAL AND SOCIO-CULTURAL COMPETENCES OF CONTEMPORARY TEACHERS, 113, 2014 | | 2014 |
Szanse i zagrożenia w obszarze wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK), ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji mobilnych (TIK-mobApp) przez dzieci w wieku … P Jacek, K Michał, P Mariusz | | 2014 |
Educational contexts of contemporary computer M Przybyła, S Polcyn Education of tomorrow Since education in family to system aspects of …, 2014 | | 2014 |
Gdzie podziała się nasza mądrość? Kształcenie (zdalne) w perspektywie współczesności M Przybyła Edukacja akademicka. Między oczekiwaniami a rzeczywistością, 2014 | | 2014 |