Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2990 | 2628 |
h-indeks | 21 | 19 |
i10-indeks | 28 | 25 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Stephan HennebergChair Professor of Marketing & Strategy, Head of the Marketing DepartmentZweryfikowany adres z qmul.ac.uk
- Peter NaudéProfessor of Marketing, Manchester Business SchoolZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Zhaleh Najafi-TavaniAssociate Professor of Marketing, University of LeedsZweryfikowany adres z leeds.ac.uk
- Maciej MitręgaChair professor in the management committee at University of Economics in KatowiceZweryfikowany adres z ue.katowice.pl
- Vita KadileAssistant Professor (Lecturer) in Marketing, Leeds University Business School, University of LeedsZweryfikowany adres z leeds.ac.uk
- Matthew J. RobsonCardiff UniversityZweryfikowany adres z cardiff.ac.uk
- Sebastian ForkmannUniversity of AlabamaZweryfikowany adres z ua.edu
- Alexander LeischnigTU FreibergZweryfikowany adres z bwl.tu-freiberg.de
- Ulf AnderssonProfessor, Mälardalen University and Adjunct Professor, BI Norwegian Business SchoolZweryfikowany adres z mdu.se
- Axèle GiroudProfessor of International Business, Alliance Manchester Business SchoolZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- jawed siddiqiZweryfikowany adres z shu.ac.uk
- Robert P. Ormrod Ph.DExternal Lecturer, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Eric Shiu, Eric CC Shiu, Eric C C Shiu,...University of BirminghamZweryfikowany adres z bham.ac.uk
Obserwuj