Utwórz swój profil
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko44 artykuły
10 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Janet S. HydeProfessor of Psychology, University of WisconsinZweryfikowany adres z wisc.edu
- Philip BellProfessor of Education, Shauna C. Larson Chair of the Learning Sciences, University of WashingtonZweryfikowany adres z uw.edu
- Camillia MatukNew York UniversityZweryfikowany adres z nyu.edu
- James D. SlottaProfessor of Education, University of TorontoZweryfikowany adres z oise.utoronto.ca
- Nancy SongerUniversity of UtahZweryfikowany adres z utah.edu
- Ou Lydia LiuAssociate Vice President at ETSZweryfikowany adres z ets.org
- Hee-Sun LeeSenior Research Scientist, Concord ConsortiumZweryfikowany adres z concord.org
- Elizabeth A DavisUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Anne PetersenUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Jennifer ChiuUniversity of VirginiaZweryfikowany adres z virginia.edu
- Jonathan VitaleGoogleZweryfikowany adres z google.com
- Douglas ClarkProfessor of Design Based Learning, University of CalgaryZweryfikowany adres z ucalgary.ca
- Kihyun Ryoo, Kihyun (Kelly) RyooUniversity of North Carolina, Chapel HillZweryfikowany adres z email.unc.edu
- Roy PeaDavid Jack Professor of Learning Sciences and Education, and Computer Science (Courtesy)Zweryfikowany adres z stanford.edu
- Hsin-Yi ChangNational Taiwan Normal UniversityZweryfikowany adres z ntnu.edu.tw
- Yael KaliProfessor of Technology Enhanced LearningZweryfikowany adres z edtech.haifa.ac.il
- Sara LindbergUniversity of Wisconsin - MadisonZweryfikowany adres z wisc.edu
- Nicole Else-QuestAssociate Professor of Women's & Gender Studies, University of North Carolina at Chapel HillZweryfikowany adres z email.unc.edu
- Ton de JongUniversity of TwenteZweryfikowany adres z utwente.nl
- Zacharias ZachariaUniversity of CyprusZweryfikowany adres z ucy.ac.cy