Obserwuj
Adrianna Lewandowska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Balanced scorecard
HR Friedag, W Schmidt
Haufe-Lexware, 2011
407*2011
My Balanced Scorecard. Moja Strategiczna Karta Wyników
H Friedag, W Schmidt, A Lewandowska, M Likierski
CH BECK, Warsaw, 2000
532000
Pod presją czasu: Strategiczna Karta Wyników w praktyce
A Lewandowska, M Likierski
Wydaw. CH Beck, 2005
322005
Kody wartości
A Lewandowska
Czyli jak efektywnie przejść przez sukcesję w firmie rodzinnej, Lewandowska …, 2015
292015
Firma rodzinna to marka
A Lewandowska, E Więcek-Janka, A Hadryś-Nowak, M Wojewoda, ...
Poznań: Instytut Biznesu Rodzinnego, 2016
202016
Stawka większa niż biznes: strategie rozwoju firm rodzinnych
P May, A Lewandowska
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2014
202014
Narodziny firmy rodzinnej. Jak mądrze zaplanować sukcesję i przekazać biznes następcom
A Lewandowska, P Andrzejczak, M Stradomski
Instytut Biznesu Rodzinnego, 2017
18*2017
Sukcesja w firmie rodzinnej,[w:] Firma w rodzinie czy rodzina w firmie
A Lewandowska, J Greser, J Jakubowski
Metodologia wsparcia firm rodzinnych. PARP, Warszawa, 2012
15*2012
Konstytucje firm rodzinnych: w kierunku długowieczności
A Lewandowska, J Lipiec
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015
112015
Wybrane aspekty psychologiczne w procesie sukcesji polskich przedsiębiorstw rodzinnych
A Lewandowska, A Hadryś-Nowak
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 13 (7), 43-57, 2012
112012
Diagnoza sytuacji sukcesyjnej w przedsiębiorstwach rodzinnych Polsce.
A Lewandowska, K Safin, J Pluta, M Widz, A Hadryś-Nowak, M Jączyńska
Instytut Biznesu Rodzinnego, 2013
102013
Wpływ czynników rodzinności na postrzeganie przedsiębiorstwa rodzinnego przez interesariuszy zewnętrznych w świetle badań własnych,[w:] A. Marjański (red.)
A Lewandowska, A Hadryś-Nowak
Firmy rodzinne–wyzwania globalne i lokalne, cz. I, Przedsiębiorczość i …, 2013
92013
European version of a balanced scorecard in family enterprises (own research)
A Lewandowska
2016 International Conference on Management Science and Management …, 2016
82016
Model 5 poziomów definicyjnych firm rodzinnych. Podstawy metodyczne i wyniki badań firm rodzinnych w Polsce
A Lewandowska, E Więcek-Janka, A Hadryś-Nowak, M Wojewoda, ...
Instytut Biznesu Rodzinnego, Poznań, 2016
82016
Strategiczna logika firm rodzinnych: model BELIEFS
A Lewandowska
PWN, 2020
72020
Consequences of value-based management for developing the organisational agility potential of a family business
A Lewandowska, M Sajdak
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2013
72013
Model pięciu poziomów definiowania przedsiębiorstw rodzinnych,„
E Więcek-Janka, A Lewandowska
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 18 (6), 2, 2017
62017
Model 5 poziomów definicyjnych firm rodzinnych
A Lewandowska, E Więcek-Janka, A Hadryś-Nowak, M Wojewoda, ...
Podstawy metodyczne i wyniki badań firm rodzinnych w Polsce, Report on the …, 2016
62016
Ciągłość przywództwa jako wyzwanie w procesie sukcesyjnym firm rodzinnych
A Lewandowska
Przedsiębiorczość i Zarządzanie XV (7), Część I, 89-101, 2014
62014
Kody wartości. Diagnoza sytuacji sukcesyjnej w przedsiębiorstwach rodzinnych w Polsce. Syntetyczny raport z badań przeprowadzonych w ramach projektu „Kody wartości–efektywna …
A Lewandowska
C:/Users/M/AppData/Local/Microsoft/Windows/INetCache/IE/1CR030HX/kw_ raport …, 2015
52015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20