Obserwuj
Małgorzata Kryczka
Małgorzata Kryczka
Doktor Ekonomii, Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
Zweryfikowany adres z awf.krakow.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Overtourism vs. Sustainable Development of Tourism. Attempts to Handle Overtourism Following the Example of Venice
M Kryczka
Studia Periegetica 26, 43-61, 2019
72019
Wirtualne pielgrzymowanie jako efekt stosowania nowych technologii w promocji. Przypadek Światowego Centrum Kultu Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach
M Kryczka
72016
Konsumpcja usług turystycznych w Polsce
M Kryczka
Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2014
72014
Makroekonomiczne uwarunkowania konsumpcji turystycznej w okresie przekształceń społeczno-gospodarczych w Polsce w latach 1990-2010
M Kryczka
62014
Wpływ wiedzy z zakresu kosmetologii na determinanty wyboru salonu kosmetycznego
M Kryczka, O Giemza
Kosmetologia Estetyczna 1 (9), 2020
52020
Determinanty wydatków turystycznych gospodarstw domowych. Analiza przypadku Polski w latach 2000-2009
M Kryczka
42015
Rynek usług kosmetycznych-uwarunkowania i perspektywy rozwoju w ocenie właścicieli salonów kosmetycznych
M Kryczka
Studium Przypadku. Aesthetic Cosmetology and Medicine 10 (5), 225-233, 2021
32021
Wydatki samorządów miejskich na promocję turystyczną na przykładzie Krakowa
A Wilkońska, M Kryczka
Marketing i Rynek, 27-38, 2018
12018
Struktura i tendencje rozwojowe biur podróży w Polsce w latach 1989-2004
M Kryczka-Habina
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 71-94, 2006
12006
Performance of Empirical Research as a Method for Achieving Professional Students’ Competence: a Case Study of Teaching Sales Skills to Future Employees of the Beauty Industry
B Szczechowicz, M Kryczka, W Alejziak
Journal of Education, Health and Sport 13 (4), 21-36, 2023
2023
STYL VINTAGE–DROGA DO ZMIANY PARADYGMATU MYŚLENIA O KONKURENCJI JAKO SKUTEK PANDEMII I KONFLIKTU ZBROJNEGO NA UKRAINIE
M Kryczka
Folia Turistica, 59, 2022
2022
Czynniki wpływające na wybory konsumenckie z perspektywy właścicieli i menedżerów salonów kosmetycznych zlokalizowanych w Krakowie i okolicach
M Kryczka
European Management Studies (wcześniej: problemy zarządzania-management …, 2021
2021
Factors Impacting Consumer Choices From the Perspective of Owners and Managers of Beauty Parlors Located in Kraków and the Neighborhood
M Kryczka
Problemy Zarządzania 19 (4 (94)), 101-117, 2021
2021
Ekonomiczne determinanty przemian konsumpcji usług turystycznych w Polsce
M Kryczka
2013
Finansowanie podróży turystycznych w świetle badań modułowych GUS
M Kryczka
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie 875 (07), 91-105, 2011
2011
Rozwój infrastruktury noclegowej w Małopolsce w latach 2000-2005
M Kryczka
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 167-179, 2009
2009
Atrakcyjność turystyczna Krakowa a rozwój bazy noclegowej w latach 2000-2005
M Kryczka
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 109-129, 2008
2008
3.5. Analiza możliwości i uwarunkowań założenia firmy kosmetologicznej w regionie lubelskim
M Kryczka, A Czubała, A Jonas, T Smoleń, JW Wiktor
Aktywność przedsiębiorcza w perspektywie indywidualnej i organizacyjnej, 50, 0
Satysfakcja kluczem do lojalności klientów salonów kosmetycznych
M Kryczka
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–19