Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2020 | |
---|---|---|
Cytowania | 4685 | 1068 |
h-indeks | 34 | 18 |
i10-indeks | 72 | 29 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko8 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
Annalu WallerUniversity of DundeeZweryfikowany adres z dundee.ac.uk
Judith GoodProfessor of Human Computer Interaction, University of AmsterdamZweryfikowany adres z uva.nl
Kaśka Porayska-PomstaProfessor of Artificial Intelligence in Education, UCL Knowledge Lab, UCL Institute of EducationZweryfikowany adres z ucl.ac.uk
Ruli ManurungGoogleZweryfikowany adres z google.com
Chris FrauenbergerProfessor for Human-Computer Interaction, Department of Artificial Intelligence and Human InterfacesZweryfikowany adres z frauenberger.name
Susan BullUniversity of Birmingham, UKZweryfikowany adres z bham.ac.uk
Angel de VicenteZweryfikowany adres z iac.es
Dr Alyssa M. AlcornSchool of Psychological Science, University of Bristol; Salvesen Mindroom Research CentreZweryfikowany adres z bristol.ac.uk
Shari TrewinIBM T. J. Watson Research CenterZweryfikowany adres z us.ibm.com
Sue Fletcher-WatsonDirector, Salvesen Mindroom Research Centre, University of EdinburghZweryfikowany adres z ed.ac.uk
Tim J. SmithProfessor of Cognitive Data Science, Creative Computing Institute, University of the Arts LondonZweryfikowany adres z bbk.ac.uk
Oliver LemonProfessor; Academic Lead National Robotarium; Director of Interaction Lab, EdinburghZweryfikowany adres z hw.ac.uk
Gnanathusharan RajendranProfessor of Developmental Psychology, Heriot-Watt UniversityZweryfikowany adres z hw.ac.uk
Alan BundyProfessor of Automated Reasoning, University of EdinburghZweryfikowany adres z ed.ac.uk
Sara BernardiniProfessor at the University of OxfordZweryfikowany adres z cs.ox.ac.uk
Mary Ellen FosterUniversity of GlasgowZweryfikowany adres z glasgow.ac.uk
Karen GuldbergProfessor in Autism Studies, University of BirminghamZweryfikowany adres z bham.ac.uk
Rachel MenziesUniversity of DundeeZweryfikowany adres z dundee.ac.uk
Sam WassUniversity of East LondonZweryfikowany adres z uel.ac.uk
Katerina AvramidesLondon Knowledge Lab, Institute of Education, University of LondonZweryfikowany adres z ioe.ac.uk