Follow
Jędrzej Strumiłło
Jędrzej Strumiłło
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Koncepcje: reengineering i benchmarking
J Strumiłło
Wydawnictwo CH Beck, 2010
4*2010
Doskonalenie procesów w organizacji jako narzędzie transferu międzypokoleniowego wiedzy w firmach rodzinnych
J Strumiłło, B Wierzbicka
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 18 (9, cz. 3 Transfery międzypokoleniowe …, 2017
32017
Koncepcje zarządzania: podręcznik akademicki
A Borowska-Pietrzak, T Dryl, P Grajewski, W Machel, B Nogalski, R Rutka, ...
Wydawnictwo CH Beck, 2010
32010
Projektowanie działalności podmiotów leczniczych: w kierunku organizacji procesowej
J Waśniewski, J Strumiłło, R Szawłowska
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2022
22022
Strategiczna Karta Wyników jako nośnik skutecznej aplikacji pomocy unijnej przez firmy rodzinne
B Wierzbicka, J Strumiłło
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 19 (7, cz. 1 Firmy rodzinne-zarządzanie …, 2018
22018
The concept of multi-hierarchical assessment of process orientation implementation-production organization experience
P Grajewski, P Sliż, D Jendza, J Strumiłło
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie, 2022
12022
Koncepcje zarządzania podmiotami leczniczymi
J Waśniewski, J Strumiłło
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020
12020
Pomiar jakości usług instytucji publicznych zmodyfikowaną metodą Servqual
J Strumiłło, N Jagodzińska
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020
12020
Wyzwania i korzyści dla miast, regionów i państw-organizatorów wielkich imprez sportowych
B Wierzbicka, J Strumiłło
Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia 89, 435-447, 2017
12017
Reklama jako element kształtujący wizerunek marki
A Fischer, J Strumiłło
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 239-249, 2005
12005
Uwarunkowania digitalizacji usług zdrowotnych
J Waśniewski, J Strumiłło
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2022
2022
Zmiany i zmienność w otoczeniu usług medycznych
J Waśniewski, J Strumiłło
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2022
2022
Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjami publicznymi w kreowaniu jakości życia: aspekt instytucjonalny
M Czapiewski, J Strumiłło
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020
2020
Podejście procesowe w rozwoju nowych produktów w usługach w firmach rodzinnych
J Strumiłło, B Wierzbicka
IX Konferencja Naukowa Firmy Rodzinne= 9th Scientific Conference Family …, 2019
2019
Balanced Scorecard as a tool for application of EU assistance into innovative development of tourist companies
B Wierzbicka, J Strumiłło
European Journal of Service Management 27, 513-520, 2018
2018
the use of knowledge capital in a Region Through Building a Network of cooperation Between the Public and Private sector
B Wierzbicka, J Strumiłło
Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia 82, 851-861, 2016
2016
Zmodyfikowana metoda Servqual jako narzędzie pomiaru satysfakcji klienta w procesach usługowych
J Strumiłło, B Wierzbicka
Zarządzanie i Finanse 14 (2, cz. 1), 35-44, 2016
2016
Six Sigma
D Jendza, J Strumiłło
Wydawnictwo" Dom Organizatora", 2013
2013
Zarządzanie czasem
J Waśniewski, J Strumiłło
Wydawnictwo" Dom Organizatora", 2013
2013
Zarządzanie jakością
J Strumiłło, D Jendza
Wydawnictwo" Dom Organizatora", 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20