Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 22256 | 8313 |
h-indeks | 70 | 38 |
i10-indeks | 188 | 97 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko54 artykuły
7 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Anne Marie MacKintoshSenior Researcher, Institute for Social Marketing and Centre for Tobacco Control Research, University of StirlingZweryfikowany adres z stir.ac.uk
- Martine SteadDeputy Director, Institute for Social Marketing, University of StirlingZweryfikowany adres z stir.ac.uk
- Ron BorlandProfessor, Health Behaviour, School of Psychological Sciences, University of MelbourneZweryfikowany adres z unimelb.edu.au
- Geoffrey T. FongProfessor of Psychology & Public Health, Univ of Waterloo; Sr Investigator, Ontario Inst Cancer ResZweryfikowany adres z uwaterloo.ca
- Crawford MoodieSenior Research Fellow, University of StirlingZweryfikowany adres z stir.ac.uk
- K. Michael CummingsProfessor, Department of Psychiatry & Behavioral SciencesZweryfikowany adres z musc.edu
- Professor Ross GordonUniversity of Technology SydneyZweryfikowany adres z uts.edu.au
- David Hammonduniversity of WaterlooZweryfikowany adres z uwaterloo.ca
- Ann McNeillKing's College LondonZweryfikowany adres z kcl.ac.uk