Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 979 | 688 |
h-indeks | 16 | 16 |
i10-indeks | 16 | 16 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Catherine DemangeotIESEG School of Management (LEM-CNRS)Zweryfikowany adres z ieseg.fr
- Professor Amanda BroderickVice-Chancellor & President, University of East LondonZweryfikowany adres z uel.ac.uk
- Chris PulligBaylor UniversityZweryfikowany adres z baylor.edu
- Nakeisha S. FergusonAssistant Professor, University of St. ThomasZweryfikowany adres z stthomas.edu
- Geraldine Rosa HendersonProfessor, Marketing, Loyola University ChicagoZweryfikowany adres z luc.edu
- Abhijit RoyAssociate Professor & Chair, Department of Marketing, Howard UniversityZweryfikowany adres z howard.edu
- Guillaume D. JohnsonCNRS - Université Paris-DauphineZweryfikowany adres z dauphine.fr
- Aurelie BröckerhoffCentre for Trust, Peace and Social Relations, Coventry UniversityZweryfikowany adres z coventry.ac.uk
- Luca M. ViscontiUSI - Università della Svizzera italiana & ESCP EuropeZweryfikowany adres z usi.ch
- Aliakbar JafariUniversity of StrathclydeZweryfikowany adres z strath.ac.uk
Obserwuj