Follow
Tomasz Dryl
Tomasz Dryl
Verified email at ug.edu.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Obstacles and challenges in applying stakeholder analysis to infrastructure projects: is there a gap between stakeholder theory and practice?
A Wojewnik-Filipkowska, A Dziadkiewicz, W Dryl, T Dryl, R Bęben
Journal of property investment & finance 39 (3), 199-222, 2021
372021
Internal branding in organization in the context of internal corporate communication
T Dryl
Handel Wewnętrzny 367 (2), 56-68, 2017
242017
Zaufanie jako element zarządzania marką
T Dryl
Zarządzanie i Finanse 10 (2, cz. 2), 2012
152012
Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych jako źródło sukcesu
T Dryl
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 62-71, 2011
112011
Knowledge transfer in Poland and Portugal (closing phase)-summary of cotrans project
A Dziadkiewicz, J Nieżurawska-Zając, N Duarte, W Dryl, T Dryl, ...
Torun Business Review 16 (1), 49-62, 2017
72017
Zaufanie konsumenta do marki produktu na rynku konsumpcyjnym
T Dryl
Marketing i Rynek 8, 1044 - 1052, 2014
72014
Knowledge Transfer in Network Organization. An example of the Polish-Portuguese Network of Researchers (preliminary phase)
W Dryl, T Dryl, NJR Duarte, A Dziadkiewicz, J Nieżurawska, ...
Torun Business Review 14 (1), 37-46, 2015
62015
Serwisy społecznościowe Web 2.0 jako przykład innowacji w marketingu
T Dryl
Logistyka, 1181--1189, CD2, 2015
62015
Organizacja sieciowa
T Dryl
Wydawnictwo CH Beck, 2010
62010
Kompetencje absolwentów uczelni wyższych z perspektywy ich przydatności na współczesnym rynku pracy
W Dryl, T Dryl
Zarządzanie i Finanse, Journal of Management and Finance 2, 40-60, 2016
52016
Serwisy społecznościowe Web 2.0 jako element budowania interakcji przedsiębiorstw z klientami
T Dryl
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
52008
Audyt wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji wartości CSR firm farmaceutycznych
T Dryl
Zarządzanie i Finanse 16 (3, cz. 3), 2018
42018
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym-ocena wpływu wybranych narzędzi na decyzje konsumentów
T Dryl
Marketing i Rynek 25 (4), 2018
42018
Handel artykułami spożywczymi z wykorzystaniem Internetu
T Dryl
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 3 (03), 2001
42001
A literature review on barriers and enhancers of Knowledge Transfer
N Duarte, VR Santos, A Dziadkiewicz, J Nieżurawska, W Dryl, T Dryl, ...
Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych/Szkoła Główna Handlowa, 175-195, 2017
32017
Koncepcje zarządzania: podręcznik akademicki
A Borowska-Pietrzak, T Dryl, P Grajewski, W Machel, B Nogalski, R Rutka, ...
Wydawnictwo CH Beck, 2010
32010
Kontrola marketingowa z wykorzystaniem audytu marketingowego jako determinanta sukcesu współczesnych organizacji
W Dryl, T Dryl
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 518-526, 2009
32009
Nowe 4P marketingu: ludzie, procesy, programy, dokonania
W Dryl, T Dryl, U Kęprowska
CeDeWu, 2023
22023
Brand of a product and knowledge about its producer as factors determining consumers trust in in brand.
B Nogalski, T Dryl, J Waśniewski
Managing organizations in changing environment. Models-concepts-mechanisms …, 2014
22014
Czas na EB, czyli zaufanie do marki przedsiębiorstwa w kontekście zarządzania marką pracodawcy
T Dryl
Zarządzanie i Finanse 12 (2), 2014
22014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20