Obserwuj
Maciej Dębski
Maciej Dębski
Doktor zarządzania, Społeczna Akademia Nauk
Zweryfikowany adres z spoleczna.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Kreowanie silnej marki
M Dębski
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009
1162009
Criteria for the selection of tourism destinations by students from different countries
M Dębski, W Nasierowski
Foundations of Management 9 (1), 317-330, 2017
272017
Organizational culture in public and non-public higher education institutions in Poland: A study based on Cameron and Quinn’s model
M Dębski, M Cieciora, P Pietrzak, W Bołkunow
Human Systems Management 39 (3), 345-355, 2020
262020
Green brand equity—Empirical experience from a systematic literature review
H Gorska-Warsewicz, M Dębski, M Fabuš, M Kováč
Sustainability 13 (20), 11130, 2021
202021
Klaster jako czynnik rozwoju konkurencyjności destynacji turystycznej
M Dębski
Przedsiębiorczość i zarządzanie 15 (4), 51-66, 2014
152014
Polityka turystyczna: powstanie, rozwój, główne obszary
H Zawistowska, M Dębski, H Górska-Warsewicz
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014
152014
A novel grid-based clustering algorithm
A Starczewski, MM Scherer, W Książek, M Dębski, L Wang
Journal of Artificial Intelligence and Soft Computing Research 11 (4), 319-330, 2021
142021
Wzory zachowań turystycznych przedstawicieli Pokolenia Y
M Dębski, A Krawczyk, D Dworak
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów, 9-21, 2019
112019
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
H Górska-Warsewicz, M Dębski, A Grobelna
Difin SA, 2017
112017
Współpraca interesariuszy destynacji w procesie kreowania jej konkurencyjności
M Dębski
Organization and Management, 2012
102012
Marka obszarów turystycznych jako element rozwoju turystyki w regionie
M Dębski
Studia i Prace Kolegium Zarządzania 181, 2006
102006
Marketing communication as a tool of building tourism destination competitiveness-selected issues
M Debski
Management 17 (1), 259, 2013
92013
Jakość jako element budowania marki destynacji podczas kryzysu gospodarczego
M Dębski
International Journal of Contemporary Management 2013 (Numer 12 (1)), 41-50, 2013
82013
Multi-population-based algorithm with an exchange of training plans based on population evaluation
K Łapa, K Cpałka, M Kisiel-Dorohinicki, J Paszkowski, M Dębski, VH Le
Journal of Artificial Intelligence and Soft Computing Research 12 (4), 239-253, 2022
72022
Trends in entrepreneurial behaviour among immigrant students: Conclusions from research conducted at the University of Social Sciences
P Kramarz, M Dębski, L Luty
International Entrepreneurship Review 5 (4), 25, 2019
72019
The image of Germany in Poland and its impact on development of Poles travelling tourism to Germany
M Dębski, K Niemczak
Journal of Intercultural Management 6 (1), 67-79, 2014
72014
Marka regionu turystycznego jako źródło przewagi konkurencyjnej destynacji turystycznych
M Dębski
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 269-279, 2009
72009
Differences in the Perception of Organizational Culture in Non-Public Universities in Poland by Academic and Administrative Staff–A Study Based on Cameron and Quinn's Model
M Cieciora, P Pietrzak, M Dębski, K Kandefer, W Bołkunow
Foundations of Management 13 (1), 131-144, 2021
62021
Ekologiczne zachowania konsumpcyjne i stosunek do proekologicznych działań w obiektach noclegowych przedstawicieli pokolenia Z
M Dębski, M Borkowska-Niszczota
Turyzm 30 (2), 45-53, 2020
62020
Consumer ecological behaviour and attitudes towards pro-ecological activities in accommodation facilities by generation Z
M Dębski, M Borkowska-Niszczota
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020
62020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20