Obserwuj
Marcin Awdziej
Marcin Awdziej
Zweryfikowany adres z kozminski.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Virtual reality in marketing communication–the impact on the message, technology and offer perception–empirical study
F Grudzewski, M Awdziej, G Mazurek, K Piotrowska
Economics and Business Review 4 (3), 36-50, 2018
752018
Are elderly consumer more ethnocentric? Attitudes towards Polish and ‘foreign’food products
M Awdziej, J Tkaczyk, D Włodarek
Journal of Economics and Management 23, 91-107, 2016
282016
Zachowania konsumentów: globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
M Awdziej
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017
172017
Postawy etnocentryczne starszych konsumentów wobec produktów spożywczych
M Awdziej, J Tkaczyk, D Włodarek
Marketing i Rynek, 17-31, 2014
122014
Granice rynku „starszych konsumentów” w Europie‒wiek chronologiczny a wiek kognitywny nabywców
M Awdziej
Handel Wewnętrzny 354 (1), 17-25, 2015
102015
Przegląd koncepcji współtworzenia wartości
M Awdziej, M Krzyżanowska, J Tkaczyk
Handel Wewnętrzny, 16-26, 2016
92016
Wspieranie produktu wizerunkiem znanej osobistości
M Awdziej, J Tkaczyk
Marketing w praktyce, 2002
92002
Motywowanie do współtworzenia wartości–rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „Polakpotrafi. pl”
M Awdziej, M Krzyżanowska, J Tkaczyk
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 41-49, 2016
82016
E-WOM-findings from the creative industries in Poland
J Tkaczyk, M Awdziej
Studia Ekonomiczne 149, 200-211, 2013
72013
Modelowe koncepcje życiowej wartości klienta
M Awdziej
Marketing i Rynek, 8-14, 2007
62007
Students digital maturity and its implications for sustainable behavior
M Awdziej, M Jaciow, M Lipowski, J Tkaczyk, R Wolny
Sustainability 15 (9), 7269, 2023
52023
Real or Not, Doesn’t Matter, As Long As You Are Hot: Exploring the Perceived Credibility of an Instagram Virtual Influencer
M Awdziej, D Plata-Alf, J Tkaczyk
Extending boundaries, The impact of the digital world on consumers and …, 2022
42022
Klient i marketing
S Pilarski, M Awdziej, M Czaplicka-Pędzich, J Tkaczyk, K Ertmańska
Katedra Analizy Rynku i Marketingu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2010
42010
THE COMPARISON OF CONSUMERS'PRODUCT INFORMATION SEARCH AND PURCHASE DECISIONS IN THE SELECTED EUROPEAN COUNTRIES.
M Awdziej, J Tkaczyk
International Journal of Sales, Retailing & Marketing 7 (2), 2018
32018
Opis projektu crowdfundingowego a skłonność do jego wspierania przez darczyńców
M Awdziej, J Tkaczyk, J Krzyżanowska
Studia Oeconomica Posnaniensia 6 (5 Uwarunkowania, formy i narzędzia …, 2018
32018
Consumer motivations and attitude towards carsharing services
J Tkaczyk, M Awdziej
Journal of Management Cases 5, 2017
32017
„Czas to pieniądz”–paradoksy ekonomicznego wartościowania czasu przez konsumentów
M Awdziej
Studia Ekonomiczne, 9-17, 2016
32016
Porównanie sposobów poszukiwania informacji i dokonywania zakupów przez konsumentów w wybranych krajach Europy
M Awdziej, J Tkaczyk
Marketing i Rynek 9, 7-13, 2017
22017
Motivating to co-create value:“Polakpotrafi. pl” crowdfunding platform case
M Krzyżanowska, M Awdziej, J Tkaczyk
Int J Manag Cases 19 (1), 32-57, 2017
22017
Case Study as a Teaching Method in Marketing
M Awdziej
Case Studies as a Teaching Tool in Management Education, 244-263, 2017
22017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20