Angelika M. Pabian
Angelika M. Pabian
Zweryfikowany adres z us.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Student jako beneficjent działań promocyjnych szkół wyższych
A Pabian
Marketing i Rynek, 31-37, 2008
72008
Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej
A Pabian
Marketing i Zarządzanie 45 (4), 193-201, 2016
52016
Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce – uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości
A Pabian
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2016
42016
Produkt kształceniowy w kontekście tworzenia wartości na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego
A Pabian
Marketing i Rynek 5 (21), 2014
42014
Kształtowanie kluczowych kompetencji inżynierskich w perspektywie oczekiwań podmiotów otoczenia społeczno-gospodarczego
K Szczepańska-Woszczyna, A Pabian, S Ratajczak
Wyższa Szkoła Biznesu, 2014
42014
UNIVERSITY SOCIAL RESPONSIBILITY IN THE OPINION OF STUDENTS; DOI: 10.23762/FSO_VOL7_NO4_7
AM Pabian
Forum Scientiae Oeconomia 7 (4), 101-117, 2019
12019
Współczesne uczelnie jako profesjonalnie zarządzane przedsiębiorstwa usługowe zorientowane rynkowo
A Pabian
Marketing i Rynek, 2018
12018
Paradygmat marketingu kościelnego
A Pabian
Marketing i Rynek 10, 2018
12018
Akceptacja procesów konsolidacyjnych w sektorze szkolnictwa wyższego w świetle badań
A Pabian, A Piróg
Handel Wewnętrzny, 41-53, 2018
12018
Ukierunkowana rynkowo uczelnia w kontekście zagrożeń wynikających z procesu mcdonaldyzacji
A Pabian
Handel Wewnętrzny 366 (1), 41-55, 2017
12017
Od konwergencji sektorów poprzez konkurencję wśród polskich uczelni publicznych i niepublicznych po rozwiązania hybrydowe
A Pabian
Marketing i Rynek 4, 2-10, 2016
12016
E-learning w kontekście tworzenia wartości dla studenta
A Pabian
Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 385-393, 2013
12013
Wizerunek i tożsamość marketingu kościelnego-cz. I
AM Pabian
Marketing i Rynek, 12-20, 2020
2020
Wizerunek i tożsamość marketingu kościelnego-cz. II
AM Pabian
Marketing i Rynek, 16-27, 2020
2020
Marketing zmysłów jako koncepcja multisensorycznego oddziaływania na konsumentów
AM Pabian
"Marketing i Rynek" 7, 31-40, 2019
2019
SUCCESSES AND CHALLENGES OF CONTEMPORARY HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
AM Pabian
International Journal of Economics, Commerce & Management 6 (12), 66-90, 2018
2018
Sprawozdanie z II Konferencji Naukowej z cyklu" Sukcesy i wyzwania w naukach o zarządzaniu. Od tradycji do współczesności" pt." Współczesne kontynuacje dorobku Edwina Hauswalda"
A Pabian, D Rojek
Zarządzanie. Teoria i Praktyka/Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie, 65-67, 2018
2018
Student jako klient na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego
A Pabian
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe …, 2010
2010
Factors Affecting the Image of University in the Eyes of Students-Clients
A Pabian
Higher Education Institutions vis-à-vis Changes in Consumer Behavior, 107, 0
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–19