Angelika M. Pabian
Angelika M. Pabian
Zweryfikowany adres z us.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Student jako beneficjent działań promocyjnych szkół wyższych
A Pabian
Marketing i Rynek, 31-37, 2008
92008
Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej
A Pabian
Marketing i Zarządzanie 45 (4), 193-201, 2016
82016
Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce – uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości
A Pabian
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2016
62016
Produkt kształceniowy w kontekście tworzenia wartości na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego
A Pabian
Marketing i Rynek 5 (21), 2014
42014
Kształtowanie kluczowych kompetencji inżynierskich w perspektywie oczekiwań podmiotów otoczenia społeczno-gospodarczego
K Szczepańska-Woszczyna, A Pabian, S Ratajczak
Wyższa Szkoła Biznesu, 2014
42014
UNIVERSITY SOCIAL RESPONSIBILITY IN THE OPINION OF STUDENTS; DOI: 10.23762/FSO_VOL7_NO4_7
AM Pabian
Forum Scientiae Oeconomia 7 (4), 101-117, 2019
32019
Od konwergencji sektorów poprzez konkurencję wśród polskich uczelni publicznych i niepublicznych po rozwiązania hybrydowe
A Pabian
Marketing i Rynek 4, 2-10, 2016
32016
Wizerunek i tożsamość marketingu kościelnego-cz. I
AM Pabian
Marketing i Rynek, 12-20, 2020
22020
Paradygmat marketingu kościelnego
A Pabian
Marketing i Rynek 10, 2018
22018
Współczesne uczelnie jako profesjonalnie zarządzane przedsiębiorstwa usługowe zorientowane rynkowo
A Pabian
Marketing i Rynek, 2018
12018
Akceptacja procesów konsolidacyjnych w sektorze szkolnictwa wyższego w świetle badań
A Pabian, A Piróg
Handel Wewnętrzny, 41-53, 2018
12018
Ukierunkowana rynkowo uczelnia w kontekście zagrożeń wynikających z procesu mcdonaldyzacji
A Pabian
Handel Wewnętrzny 366 (1), 41-55, 2017
12017
Factors Affecting the Image of University in the Eyes of Students-Clients
A Pabian
Higher Education Institutions vis-à-vis Changes in Consumer Behavior, 107, 2016
12016
E-learning w kontekście tworzenia wartości dla studenta
A Pabian
Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 385-393, 2013
12013
Rynkowe funkcjonowanie polskich uczelni w kontekście realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności
AM Pabian
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 1-24, 2021
2021
THE MARKET FUNCTIONING OF POLISH HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN THE CONTEXT OF THE IMPLEMENTATION OF THE CONCEPT OF SOCIAL RESPONSIBILITY
AM Pabian
MARKETING OF SCIENTIFIC AND RESEARCH ORGANIZATIONS 39 (1), 1-24, 2021
2021
ANEKS
AM Pabian
Czubała A., Niestrój R.E., Pabian A.M., Marketing w przedsiębiorstwie …, 2020
2020
Kształtowanie oferty przedsiębiorstwa
AM Pabian
Czubała A., Niestrój R.E., Pabian A.M., Marketing w przedsiębiorstwie …, 2020
2020
Komunikacja rynkowa przedsiębiorstwa
AM Pabian
Czubała A., Niestrój R.E., Pabian A.M., Marketing w przedsiębiorstwie …, 2020
2020
Wizerunek i tożsamość marketingu kościelnego-cz. II
AM Pabian
Marketing i Rynek, 16-27, 2020
2020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20