Obserwuj
Angelika M. Pabian
Angelika M. Pabian
Zweryfikowany adres z us.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
UNIVERSITY SOCIAL RESPONSIBILITY IN THE OPINION OF STUDENTS; DOI: 10.23762/FSO_VOL7_NO4_7
AM Pabian
Forum Scientiae Oeconomia 7 (4), 101-117, 2019
132019
Student jako beneficjent działań promocyjnych szkół wyższych
A Pabian
Marketing i Rynek, 31-37, 2008
122008
Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce – uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości
A Pabian
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2016
92016
Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej
A Pabian
Marketing i Zarządzanie 45 (4), 193-201, 2016
82016
Produkt kształceniowy w kontekście tworzenia wartości na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego
A Pabian
Marketing i rynek 5 (21), 2014
52014
Kształtowanie kluczowych kompetencji inżynierskich w perspektywie oczekiwań podmiotów otoczenia społeczno-gospodarczego
K Szczepańska-Woszczyna, A Pabian, S Ratajczak
Wyższa Szkoła Biznesu, 2014
42014
Marketing w przedsiębiorstwie-ujęcie operacyjne
A Czubała, R Niestrój, A Pabian
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020
32020
Współczesne uczelnie jako profesjonalnie zarządzane przedsiębiorstwa usługowe zorientowane rynkowo
A Pabian
Marketing i Rynek, 2018
32018
Od konwergencji sektorów poprzez konkurencję wśród polskich uczelni publicznych i niepublicznych po rozwiązania hybrydowe
A Pabian
Marketing i Rynek 4, 2-10, 2016
32016
INDUSTRY 4.0 AND SOCIO-ECONOMIC EVOLUTION
RU Małgorzata Suchacka, Angelika M. Pabian
Polish Journal of Management Studies 28 (1), 311-329, 2023
22023
Ukierunkowana rynkowo uczelnia w kontekście zagrożeń wynikających z procesu mcdonaldyzacji
A Pabian
Handel Wewnętrzny 366 (1), 41-55, 2017
22017
Redefinition of the educational product during the SARS-CoV-2 pandemic: The Polish perspective
AM Pabian
Marketing i Rynek, 21-30, 2022
12022
THE MARKET FUNCTIONING OF POLISH HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN THE CONTEXT OF THE IMPLEMENTATION OF THE CONCEPT OF SOCIAL RESPONSIBILITY
AM Pabian
MARKETING OF SCIENTIFIC AND RESEARCH ORGANIZATIONS 39 (1), 1-24, 2021
12021
Wizerunek i tożsamość marketingu kościelnego-cz. I
AM Pabian
Marketing i Rynek, 12-20, 2020
12020
Marketing zmysłów jako koncepcja multisensorycznego oddziaływania na konsumentów
AM Pabian
"Marketing i Rynek" 7, 31-40, 2019
12019
Paradygmat marketingu kościelnego
A Pabian
Marketing i Rynek 10, 2018
12018
Akceptacja procesów konsolidacyjnych w sektorze szkolnictwa wyższego w świetle badań
A Pabian, A Piróg
Handel Wewnętrzny, 41-53, 2018
12018
Factors Affecting the Image of University in the Eyes of Students-Clients
A Pabian
Higher Education Institutions vis-à-vis Changes in Consumer Behavior, 107, 2016
12016
E-learning w kontekście tworzenia wartości dla studenta
A Pabian
Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 385-393, 2013
12013
Rynkowe funkcjonowanie polskich uczelni w kontekście realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności
AM Pabian
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 1-24, 2021
2021
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20