Follow
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz
Profesor nadzwyczajny, Uniwersytet Gdański
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Homo liberalis jako projekt edukacyjny: od emancypacji do funkcjonalności
M Lewartowska-Zychowicz
Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2010
502010
Nauczyciel (wczesnej edukacji) w relacjach wolności i przymusu
M Lewartowska-Zychowicz
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009
322009
Między pojęciem a kategorią. Perspektywa dynamicznego ujmowania wiedzy o wychowaniu
M Lewartowska-Zychowicz
13*2001
Dziecko, kobieta i ubogi–genealogia (neo) liberalnego wykluczenia
M Lewartowska-Zychowicz
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014
42014
Ethnicity, religion, and education in the New American Southwest: The case of ethnic Mexicans, 1848-1912
G San Miguel Jr
International Journal of Arts & Sciences 8 (3), 1, 2015
32015
Współczesne modele bycia nauczycielem
M Lewartowska-Zychowicz
Ars Educandi 4, 201-216, 2004
32004
Równość w edukacji–o teoretycznych legitymizacjach nierówności i praktycznej konieczności polityk równościowych
M Lewartowska-Zychowicz
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 22 (1 (85)), 1-18, 2019
22019
O dziecięcej tożsamości (tragicznie) zerwanej–gdy przemoc symboliczna może życie ocalić
M Szczepska-Pustkowska, M Lewartowska-Zychowicz, L Strumska-Cylwik
Problemy Wczesnej Edukacji 43 (4), 20-29, 2018
22018
Zamieszkiwanie i tożsamość. Dyspozytyw domu w urządzaniu jego mieszkańców
M Lewartowska-Zychowicz, L Strumska-Cylwik
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 21 (4 (84)), 29-39, 2018
22018
O wyższości umiejętności nad refleksją (w kontekście studenckich interpretacji przedmiotu pedagogiki specjalnej)
M Lewartowska-Zychowicz
Niepełnosprawność-Dyskursy Pedagogiki Specjalnej, 117-128, 2017
22017
The issue of infantilizing old age in the contemporary world in the context of analysis of selected advertising messages and meanings” hidden” in them
M Lewartowska-Zychowicz, L Strumska-Cylwik
Humanities and Social Sciences Review 5 (3), 2016
22016
Nauczyciel w ideologiach–o nadziejach, iluzjach i unieważnianiu idei podwójnego agenta
M Lewartowska-Zychowicz
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 17 (3 (67)), 23-36, 2014
22014
Niezróżnicowana różnica-czyli o tym, jak rynek buduje monowielokulturowe środowisko wychowawcze i kontroluje rozwój tożsamości
M Lewartowska-Zychowicz
INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society 16 (2 (62)), 33-48, 2013
22013
Masowy student – elitarny uniwersytet
M Lewartowska-Zychowicz
Forum Akademickie 7, 36-39, 2004
22004
Kategoria
M Lewartowska-Zychowicz
Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, T.Pilch (red) 2, 566-569, 2004
2*2004
Pokój dziecięcy–czyli o pewnej możliwości interpretacyjnej
M Lewartowska-Zychowicz
Problemy Wczesnej Edukacji 15 (1 (44)), 47-55, 2019
12019
Relacja pacjent--personel medyczny w interpretacjach użytkowników forum internetowego Moja Cukrzyca.
H Nowakowska, M Lewartowska-Zychowicz
Pomeranian Journal of Life Sciences 64 (3), 2018
12018
Przestrzenie teraźniejszości i ich społeczno-edukacyjne sensy
AK M.Szczepska-Pustkowska, M.Lewartowska-Zychowicz
12010
Konserwatywne i liberalne profilowanie dzieciństwa w perspektywie dyspozytywu praktyk edukacyjnych
M Lewartowska-Zychowicz
Colloquium 15 (3), 2023
2023
Profilowanie jako narzędzie oswajania obcego na przykładzie wybranych prawicowo i liberalnie zorientowanych tygodników opinii
M Lewartowska-Zychowicz
Horyzonty Wychowania 22 (61), 35-45, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20