Homo liberalis jako projekt edukacyjny: od emancypacji do funkcjonalności M Lewartowska-Zychowicz Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2010 | 50 | 2010 |
Nauczyciel (wczesnej edukacji) w relacjach wolności i przymusu M Lewartowska-Zychowicz Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009 | 32 | 2009 |
Między pojęciem a kategorią. Perspektywa dynamicznego ujmowania wiedzy o wychowaniu M Lewartowska-Zychowicz | 13* | 2001 |
Dziecko, kobieta i ubogi–genealogia (neo) liberalnego wykluczenia M Lewartowska-Zychowicz Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014 | 4 | 2014 |
Ethnicity, religion, and education in the New American Southwest: The case of ethnic Mexicans, 1848-1912 G San Miguel Jr International Journal of Arts & Sciences 8 (3), 1, 2015 | 3 | 2015 |
Współczesne modele bycia nauczycielem M Lewartowska-Zychowicz Ars Educandi 4, 201-216, 2004 | 3 | 2004 |
Równość w edukacji–o teoretycznych legitymizacjach nierówności i praktycznej konieczności polityk równościowych M Lewartowska-Zychowicz Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 22 (1 (85)), 1-18, 2019 | 2 | 2019 |
O dziecięcej tożsamości (tragicznie) zerwanej–gdy przemoc symboliczna może życie ocalić M Szczepska-Pustkowska, M Lewartowska-Zychowicz, L Strumska-Cylwik Problemy Wczesnej Edukacji 43 (4), 20-29, 2018 | 2 | 2018 |
Zamieszkiwanie i tożsamość. Dyspozytyw domu w urządzaniu jego mieszkańców M Lewartowska-Zychowicz, L Strumska-Cylwik Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 21 (4 (84)), 29-39, 2018 | 2 | 2018 |
O wyższości umiejętności nad refleksją (w kontekście studenckich interpretacji przedmiotu pedagogiki specjalnej) M Lewartowska-Zychowicz Niepełnosprawność-Dyskursy Pedagogiki Specjalnej, 117-128, 2017 | 2 | 2017 |
The issue of infantilizing old age in the contemporary world in the context of analysis of selected advertising messages and meanings” hidden” in them M Lewartowska-Zychowicz, L Strumska-Cylwik Humanities and Social Sciences Review 5 (3), 2016 | 2 | 2016 |
Nauczyciel w ideologiach–o nadziejach, iluzjach i unieważnianiu idei podwójnego agenta M Lewartowska-Zychowicz Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 17 (3 (67)), 23-36, 2014 | 2 | 2014 |
Niezróżnicowana różnica-czyli o tym, jak rynek buduje monowielokulturowe środowisko wychowawcze i kontroluje rozwój tożsamości M Lewartowska-Zychowicz INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society 16 (2 (62)), 33-48, 2013 | 2 | 2013 |
Masowy student – elitarny uniwersytet M Lewartowska-Zychowicz Forum Akademickie 7, 36-39, 2004 | 2 | 2004 |
Kategoria M Lewartowska-Zychowicz Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, T.Pilch (red) 2, 566-569, 2004 | 2* | 2004 |
Pokój dziecięcy–czyli o pewnej możliwości interpretacyjnej M Lewartowska-Zychowicz Problemy Wczesnej Edukacji 15 (1 (44)), 47-55, 2019 | 1 | 2019 |
Relacja pacjent--personel medyczny w interpretacjach użytkowników forum internetowego Moja Cukrzyca. H Nowakowska, M Lewartowska-Zychowicz Pomeranian Journal of Life Sciences 64 (3), 2018 | 1 | 2018 |
Przestrzenie teraźniejszości i ich społeczno-edukacyjne sensy AK M.Szczepska-Pustkowska, M.Lewartowska-Zychowicz | 1 | 2010 |
Konserwatywne i liberalne profilowanie dzieciństwa w perspektywie dyspozytywu praktyk edukacyjnych M Lewartowska-Zychowicz Colloquium 15 (3), 2023 | | 2023 |
Profilowanie jako narzędzie oswajania obcego na przykładzie wybranych prawicowo i liberalnie zorientowanych tygodników opinii M Lewartowska-Zychowicz Horyzonty Wychowania 22 (61), 35-45, 2023 | | 2023 |