Obserwuj
Anna Para
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Pokolenie Y na turystycznym rynku pracy: fakty, mity i wyzwania
M Kachniewska, A Para
Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 45, 153-166, 2014
332014
Determinants of convention & conference site selection: The Polish event planners’ perspective
A Para, M Kachniewska
New trends in tourism research: A Polish perspective 1, 150-162, 2014
132014
Zasady zrównoważonego rozwoju turystyki–bariery i szanse dla branży turystycznej
AK Para
Zeszyty Naukowe. Turystyka i Rekreacja, 2013
102013
Hospitality employers’ expectations towards the higher education system in Poland
M Kachniewska, A Para
Handbook of teaching and learning in tourism, 17-30, 2017
72017
Pokolenie Y na turystycznym rynku pracy
M Kachniewska, A Para
Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu, 153-166, 2014
72014
Świadomość skażenia otoczenia człowieka radonem
AK Para, AW Para
Przegląd Naukowy Inżynieria i Kształtowanie Środowiska 22, 2013
62013
Feminine vs. Masculine: Expectations of Leadership Styles in Hotels during the COVID-19 Pandemic
M Kachniewska, A Para
Sustainability 15 (13), 1-24, 2023
22023
Wymiana na rynku turystycznym jako narzędzie komercjalizacji i wyceny dóbr kulturowych
M Kachniewska, A Para
Turystyka Kulturowa 4, 56-69, 2016
22016
The ecomuseum as a sustainable product and an accelerator of regional development. The case of the Subcarpathian Province
K Negacz, A Para
Economic and Environmental Studies 14 (1 (29), 51-73, 2014
22014
From Over-Tourism to Zero Tourism: Opportunities for a New Beginning?
A Para, T Ohnmacht
Sustainability 15 (10), 7873, 2023
12023
Turystyka w obliczu nowych zjawisk-ekonomia dzielenia się oraz współdzielona konsumpcja [w:] E
A Para
Biernat, E. Dziedzic (red.), Trendy w turystyce, Oficyna Wydawnicza SGH …, 2017
12017
CO2 offsetting companies as consumer responsibility innovation
K Negacz
Economic and Environmental Studies 14 (4 (32), 413-425, 2014
12014
8. INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W TURYSTYCE
AK Para
Dynamika przemian rynku turystycznego, 2014
12014
EKOMUZEUM JAKO PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE REALIZUJĄCE ZAŁOŻENIA ROZWOJU ZRÓWNOWAŻONEGO
K Negacz, A Para
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ-DEBIUT NAUKOWY 2013, 18, 2014
12014
Understanding the metaverse and its potential for events
A Para, N Stuber-Berries
Virtual Events Management, 138-154, 2013
1*2013
Chapter 10 Understanding the metaverse and its potential for events
A Para, N Stuber-Berries
Virtual Events Management: Theory and Methods for Event Management and …, 2023
2023
Feminine vs. Masculine: Expectations of Leadership Styles in Hotels during the COVID-19 Pandemic. Sustainability 2023, 15, 10602
M Kachniewska, A Para
2023
Bedeutung des Metaverse für den Tourismus - Chancen und Herausforderungen.
A Para, N Stuber-Berries, M Wyss
Alpiner Tourismus in disruptiven Zeiten. Schweizer Jahrnuch für Tourismus …, 2023
2023
The Role of Managerial Competencies in Foreign Direct Investments.
A Para
21st International Joint Conference Central and Eastern Europe in Changing …, 2021
2021
Metodologia badania rynku pracy w turystyce
M Kachniewska, M Bednarska, A Para, H Zawistowska, S Białowąs
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Ministerstwo Sportu i Turystyki, 2014
2014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20