Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 772 | 707 |
h-indeks | 6 | 6 |
i10-indeks | 6 | 6 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Vanitha SwaminathanThomas Marshall Professor of Marketing, University of PittsburghZweryfikowany adres z katz.pitt.edu
- Rhonda HadiUniversity of OxfordZweryfikowany adres z sbs.ox.ac.uk
- John HullandProfessor of Marketing, University of GeorgiaZweryfikowany adres z uga.edu
- Cammy CrolicAssociate Professor, University of OxfordZweryfikowany adres z sbs.ox.ac.uk
- Carolina Alves de Lima SalgeUniversity of GeorgiaZweryfikowany adres z uga.edu
- Elena KarahannaUniversity of GeorgiaZweryfikowany adres z uga.edu
- Vikas MittalRice UniversityZweryfikowany adres z rice.edu
- Christopher GroeningKent State UniversityZweryfikowany adres z kent.edu
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelZweryfikowany adres z idc.ac.il
- Inyoung ChaeAssistant Professor of Marketing, Emory UniversityZweryfikowany adres z emory.edu
- Michelle AndrewsAssistant Professor of Marketing, Emory UniversityZweryfikowany adres z emory.edu
- Daniella KuporBoston UniversityZweryfikowany adres z bu.edu
- Yakov BartNortheastern UniversityZweryfikowany adres z northeastern.edu
- J Jeffrey InmanKatz Graduate School of Business - University of PittsburghZweryfikowany adres z katz.pitt.edu
- Chiara LongoniBocconi UniversityZweryfikowany adres z unibocconi.it
- Zoey ChenUniversity of MiamiZweryfikowany adres z bus.miami.edu
- David SchweidelGoizueta Business School, Emory UniversityZweryfikowany adres z emory.edu
- Ewan A. MacdonaldUniversity of OxfordZweryfikowany adres z sbs.ox.ac.uk
- Gregory J. ClarkResearch Fellow, University of OxfordZweryfikowany adres z sbs.ox.ac.uk
- Natalia EfremovaQueen Mary University LondonZweryfikowany adres z qmul.ac.uk