Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 13076 | 3810 |
h-indeks | 42 | 29 |
i10-indeks | 83 | 46 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko9 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Rafi SantoTelos LearningZweryfikowany adres z nyu.edu
- Dixie ChingSr. UX Researcher, GoogleZweryfikowany adres z google.com
- Kylie PepplerProfessor of Informatics and Education, University of California, IrvineZweryfikowany adres z uci.edu
- Sara VogelCity University of New YorkZweryfikowany adres z cuny.edu
- Marcia LinnUniversity of California, berkeleyZweryfikowany adres z berkeley.edu
- Joey J. LeeTeachers College, Columbia UniversityZweryfikowany adres z tc.columbia.edu
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseZweryfikowany adres z digitalpromise.org
- Laura Ascenzi-MorenoBrooklyn CollegeZweryfikowany adres z brooklyn.cuny.edu
- Roy PeaDavid Jack Professor of Learning Sciences and Education, and Computer Science (Courtesy)Zweryfikowany adres z stanford.edu
- Philip BellProfessor of Education, Shauna C. Larson Chair of the Learning Sciences, University of WashingtonZweryfikowany adres z uw.edu
- Sherry HsiBSCS Science LearningZweryfikowany adres z bscs.org
- Sharon Favaro InceAssistant Dean of Information Technology/Associate Professor, Seton Hall UniversityZweryfikowany adres z shu.edu
- Elizabeth A DavisUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Susan M. LandProfessor of Education, Penn State UniversityZweryfikowany adres z psu.edu
- Douglas GordinGoogleZweryfikowany adres z google.com
- Barbara MeansDigital PromiseZweryfikowany adres z digitalpromise.org
- Carolyn Penstein RoseLanguage Technologies Institute and Human-Computer Interaction Institute, Carnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z cs.cmu.edu
- Paul A. KirschnerEmeritus Professor (Educational Psychology), Open University of the NetherlandsZweryfikowany adres z ou.nl
- Peter KilnerUnited States Military AcademyZweryfikowany adres z usma.edu
- Yael KaliProfessor of Technology Enhanced LearningZweryfikowany adres z edtech.haifa.ac.il
Obserwuj
Christopher Hoadley
Professor of Learning Sciences, University at Buffalo
Zweryfikowany adres z buffalo.edu - Strona główna