Obserwuj
Justyna Janik
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Glitched perception: beyond the transparency and visibility of the video game object
J Janik
TransMissions: The Journal of Film and Media Studies 2, 65-82, 2017
142017
Game/r-Play/er-Bio-Object. Exploring posthuman values in video game research
J Janik
Philosophy of Computer Games, 2018
72018
Negotiating Textures of Digital Play: Gameplay and the Production of Space
J Janik
Game Studies 20 (4), http://gamestudies.org/2004/articles/jan, 2020
52020
Ghosts of the Present Past: Spectrality in the Video Game Object
J Janik
Journal of the Philosophy of Games 2 (1), 2019
52019
Spotkanie z obcym–gra wideo jako metafora przestrzeni współczesnego miasta
J Janik
Wielogłos, 63-74, 2015
32015
Meaningful Transformation: Intra-activity and Video Games
J Janik
Proceedings of Digital Games Research Association, 2019
22019
Ghosts of Present Past: The Video Game as an Anthropomorphized Communication Act
J Janik
Philosophy of Computer Games conference, Potsdam/Berlin, October, 14-17, 2015
22015
Miasto-bohater-idea, czyli postmodernistyczne tożsamości w" Batman: Arkham City"
J Janik
Homo Ludens, 2015
22015
Gra jako obiekt oporny: performatywny charakter relacji gracza i gry wideo
J Janik
12020
Gra/cz: idea bio-obiektu w grach wideo
J Janik
Ekrany, 2017
12017
Finding Poland: Negotiating the local and the global and the semiperipheral identity of Polish SF&F fandom
J Kucharska, P Sterczewski, B Schweiger, J Płaszewska, J Janik
Transformative Works and Cultures 19, 2015
12015
The Cluster Worlds of Imagination The Analysis of Collage Technique in Games by Amanita Design
J Janik
New perspectives in game studies: Proceedings of the Central and Eastern …, 2015
12015
Summoning Ghosts of Post-Soviet Spaces: A Comparative Study of the Horror Games Someday You’ll Return and the Medium
T Fousek Krobová, J Janik, J Švelch
Studies in Eastern European Cinema, 1-14, 2022
2022
Gra jako obiekt oporny: performatywność w relacji gracza i gry cyfrowej
J Janik
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2022
2022
Intra-acting bio-object: A posthuman approach to the player‐game relation
J Janik
Journal of Gaming & Virtual Worlds 13 (1), 21-39, 2021
2021
The material world of digital fictions
J Janik
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and …, 2021
2021
Zarządzanie nie tylko ludzkie?: formy i formuły odpowiedzi na antropocen
J Janik, A Nacher, M Pałasz, E Twardoch-Raś
Przegląd Kulturoznawczy, 2021
2021
Transformative Power of Gameplay: Negotiating Textures of Play
J Janik
2019
Prawo i (nie) porządek
J Janik
Ekrany, 2017
2017
A Game Within a Bio-Object (s): Redefining a Moment of the Gameplay
J Janik
2016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20