Dyskursywna konstrukcja podmiotu : przyczynek do rekonstrukcji pedagogiki kultury ST Cackowska G., Kopciewicz L., Patalon M., Stańczyk P., Starego K. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012 | 19 | 2012 |
Poza dyskurs kompetencji w edukacji krytycznej. „Trzeci termin” oraz Paula Freirego i Jacquesa Rancière’a idea dialogu „zapośredniczonego” K Starego Forum Oświatowe 28 (1), 33-53, 2016 | 13 | 2016 |
Odmowa teraźniejszości, czyli o odobywatelnianiu dzieci i udziecinnianiu obywateli K Starego Teraźniejszość-Człowiek-Edukacja 19 (3(75)), 41-65, 2016 | 12 | 2016 |
Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocji KA Starego Problemy Wczesnej Edukacji 4 (35), 64-75, 2016 | 11 | 2016 |
„Ludzie–truskawki” i „niepomagalni”–wizerunek biednych w dyskursie prasowym tygodnika Polityka K Starego Teraźniejszość-Człowiek-Edukacja 2, 37-62, 2012 | 11 | 2012 |
O potrzebie wartości radykalnych w edukacji obywatelskiej K Starego Rocznik Pedagogiczny 39, 69-82, 2016 | 10 | 2016 |
Biedny jako Inny–orientalizacja i dehumanizacja biednych w procesie dyskursywnego konstruowania reprezentacji codzienności K Starego Rocznik Pedagogiczny 36, 221-242, 2013 | 10 | 2013 |
Sensus communis jako wspólnota równych. Teoretyczne podstawy animacji jako procesu demokratyzacji K starego Zoon Politikon 3, 163-187, 2012 | 10 | 2012 |
O społecznych konsekwencjach autodefinicji intelektualistów (i ich edukacyjnych konotacjach) K Starego Rocznik Pedagogiczny 35, 239-261, 2012 | 7 | 2012 |
Od politycznych żądań do politycznych rozwiązań : podstawy edukacji demokratycznej K Starego Demokracja i edukacja : dylematy, diagnozy, doświadczenia, red. K. Gawlicz …, 2014 | 6 | 2014 |
Ontologie polityczności, polityki utożsamienia. Profesor Tomasz Szkudlarek w rozmowie z doktor Karoliną Starego T Szkudlarek, K Starego Parezja 1 (2018), 97-131, 2018 | 4 | 2018 |
Uwolnienie podmiotowości przez u-wolnienie czasu szkoły. O komodyfikacji tożsamości, kulturze kompetencji i o pewnej możliwości wyjścia z zatrzasku indywidualizacji K Starego Parezja 1 (5), 42-65, 2016 | 4 | 2016 |
Wymiary polityczności pracy socjalnej K Starego Praca socjalna jako edukacja ku zmianie : od edukacji do polityki / red. M …, 2013 | 4 | 2013 |
Dyskurs. W: M. Cackowska, L. Kopciewicz, M. Palaton, P. Stańczyk i T. Szkudlarek (red.) K Starego Dyskursywna konstrukcja podmiotu. Przyczynek do rekonstrukcji pedagogiki …, 2012 | 4 | 2012 |
Obraz porządku społecznego i tożsamości obywatelskiej na przykładzie wybranych podręczników wiedzy o społeczeństwie K Starego Podręczniki i poradniki : konteksty, dyskursy, perspektywy / red. M …, 2011 | 4 | 2011 |
"Społeczeństwo obywatelskie" w polskim dyskursie edukacyjnym i społecznym. "Bezklasowość" i "antypolityczność" jako podstawy dominującej racjonalności społeczeństwa obywatelskiego K Starego Pedagogika ogólna : dyskursy o statusie naukowym i dydaktycznym : praca …, 2011 | 4 | 2011 |
Od pedagogiki kolektywu do pedagogiki kolektywizującej. Idee wychowawcze Antona Makarenki w świetle filozofii i pedagogiki wspólnotowości K Starego Problemy Wczesnej Edukacji 4 (39), 40-49, 2017 | 3 | 2017 |
Ryzyko nieoczekiwanego. W stronę pedagogiki wydarzenia K Starego Ryzyko jako warunek rozwoju. Transformatywne aspekty edukacji/ red. Klaudia …, 2017 | 3 | 2017 |
Czytając Miller Freirem - czyli o dwoistości i niewykorzystanym potencjale emancypacyjnym K Starego Więcej niż teatr : sztuka zaangażowania i angażująca wychowawczo. Romany …, 2017 | 3 | 2017 |
„Aksjologiczna pustka" edukacji obywatelskiej, czyli o ideowym przekazie przedmiotu wiedza o społeczeństwie dla III i IV etapu kształcenia zawartym w podstawy programowej z … K Starego Społeczny Monitor Edukacji, 2016 | 3 | 2016 |