Obserwuj
Beata Kolny
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
B Kolny, M Kucia, A Stolecka
Helion, 2011
512011
Services in Europe-diagnosis and development perspectives
M Jaciow, B Kolny, G Maciejewski, B Mikołajczyk, R Wolny
Scientific Publications/University of Economics in Katowice, 2015
192015
Analiza czasu wolnego w budżecie czasu Polaków
B Kolny
Handel Wewnętrzny 361 (2), 228-240, 2016
182016
Rynek usług zagospodarowujących czas wolny-diagnoza i perspektywy rozwoju
B Kolny
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2013
172013
Czas wolny w świetle zrównoważonego rozwoju
B Kolny
Konsumpcja i Rozwój, 28-38, 2014
112014
Jakościowe badania marketingowe w Internecie
M Jaciow, G Maciejewski
Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2013
82013
Sustainable development as a factor differentiating consumer behavior: the case of Poland
G Maciejewski, M Malinowska, B Kucharska, M Kucia, B Kolny
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2021
72021
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny
B Kolny
Studia Ekonomiczne 302, 150-161, 2016
72016
Czynniki kształtujące zachowania konsumentów w czasie wolnym
B Kolny
Zeszyty Naukowe/Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 303-322, 2004
72004
Handbook of sustainable development and leisure services
A Lubowiecki-Vikuk, B Sousa, BM Đerčan, W Leal Filho
Springer, 2021
52021
Zagrożenie ubóstwem i wykluczniem społecznym w wyniku restrukturyzacji przemysłu węglowego w województwie śląskim-mity i fakty: raport z badań
B Kolny
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, 2006
52006
Oferta przedsiębiorstw świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny w świetle koncepcji marketingu doświadczeń
B Kolny
Handel Wewnętrzny 371 (6), 142-150, 2017
42017
Determinanty zmian zachowań konsumentów,[in:] Zachowania podmiotów rynkowych w Polsce a proces integracji europejskiej, red
B Kolny, A Małysa-Kaleta
U. Janeczek, Katowice, 93, 2001
42001
Young consumers towards smart homes
B Kolny
Marketing of Scientific and Research Organizations 44 (2), 105-125, 2022
32022
Attitudes of young consumers on the security of their data collected by smart devices in the age of the Internet of Things
B Kolny
Marketing of Scientific and Research Organizations 41 (3), 21-38, 2021
32021
Equipping households with durable goods in the age of the internet of things
B Kolny
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 20 (3), 23-32, 2021
32021
Formy spędzania czasu wolnego w okresie pandemii z wykorzystaniem internetu
B Kolny
Zdrowie i Style Życia. Ekonomiczne, Społeczne i Zdrowotne Skutki Pandemii …, 2021
32021
The role of leisure in sustainable development
B Kolny
Handbook of Sustainable Development and Leisure Services, 39-50, 2021
32021
Innowacje w usługach turystycznych w dobie marketingu doświadczeń
B Kolny
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 97-110, 2020
32020
Czas wolny Polaków a usługi turystyczne
B Kolny
Handel Wewnętrzny, 90-100, 2013
32013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20