Follow
Bartosz Deszczyński
Bartosz Deszczyński
Verified email at ue.poznan.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
The development of business networks in the company internationalisation process
M Łuczak, Ł Małys, M Ratajczak-Mrozek, R Szczepański, M Soniewicki, ...
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2012
442012
CRM. Strategia, System. Zarządzanie zmianą.
B Deszczyński
Oficyna Ekonomiczna Grupa Wolters Kluwer, 2011
32*2011
Zasoby relacyjne–konceptualizacja pojęcia w świetle zasobowej teorii przedsiębiorstwa
B Deszczyński
Studia Oeconomica Posnaniensia 2 (11), 272, 2014
282014
The maturity of corporate relationship management
B Deszczyński
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics 283 (3), 73-104, 2016
242016
The role of relationships in initiating the internationalisation process in B2B markets
B Deszczyński, K Fonfara, A Dymitrowski
Entrepreneurial Business and Economics Review 5 (4), 91-109, 2017
192017
The integrated relationship management framework
B Deszczyński
Ekonomia i Prawo. Economics and Law 17 (1), 17-31, 2018
162018
Marketing międzynarodowy
K Fonfara, B Deszczyński, A Dymitrowski, Ł Małys, P Mielcarek, ...
Współczesne trendy i praktyka (International marketing. Modern trends and …, 2014
162014
Customer Relationship Management konsekwencją globalizacji
B Deszczyński, P Deszczyński
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 168-192, 2004
162004
Informal relationships in a company’s internationalization process
A Dymitrowski, K Fonfara, B Deszczyński
Journal of Business & Industrial Marketing 34 (5), 1054-1065, 2019
152019
Lead management jako źródło short-term wins w procesie zarządzania relacjami z klientami
B Deszczyński
Marketing i Rynek 5 (20), 24-32, 2013
142013
Wdrażanie zarządzania relacjami z klientami w organizacji rozproszonej na przykładzie branży motoryzacyjnej
B Deszczyński
Współczesne koncepcje i trendy w branży motoryzacyjnej, 99-137, 2016
13*2016
Uwarunkowania wdrażania CRM w przedsiębiorstwie
B Deszczyński
Wydział Prawa i Administracji UAM, 2007
132007
The maturity of relationship management and firm performance–A step toward relationship management middle-range theory
B Deszczyński, M Beręsewicz
Journal of Business Research 135, 358-372, 2021
112021
Firm competitive advantage through relationship management: A theory for successful sustainable growth
B Deszczyński
Springer Nature, 2021
102021
Upodmiotowienie pracowników jako element przewagi konkurencyjnej w organizacjach ukierunkowanych na zarządzanie relacjami
B Deszczyński
Studia Ekonomiczne, 280-288, 2016
102016
Word-of-mouth in social media. The case of Polish tourist industry
B Deszczyński
International Journal of Management and Economics 53 (4), 93-114, 2017
92017
INFORMAL RELATIONSHIPS IN THE COMPANY INTERNATIONALIZATION PROCESS-CONCEPT AND EMPIRICAL EVIDENCE
K Fonfara, B Deszczyński, A Dymitrowski
32nd IMP-conference Poznan, Poland 2016, 1-16, 2016
92016
THE IMPACT OF OPPORTUNITY MANAGEMENT ON THE RELATIONSHIP BUSINESS MODEL.
B Deszczyński
Journal of Eastern European & Central Asian Research 3 (2), 2016
92016
Collective storytelling: Value co-creation in narrative-based goods
M Wieczerzycki, B Deszczyński
Marketing Theory 22 (3), 445-463, 2022
82022
Rola public relations w strategii CRM-spojrzenie w dobie mediów społecznościowych
B Deszczyński
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 66-83, 2012
82012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20