Follow
Ryszard Kłeczek
Title
Cited by
Cited by
Year
Strategiczne planowanie marketingowe
R Kłeczek, W Kowal, J Woźniczka
PWE, 1996
1531996
Zarządzanie marką
J Kall, R Kłeczek, A Sagan
Oficyna Wolters Kluwer, 2013
842013
Marketing. Jak to się robi
R Kłeczek, W Kowal, P Waniowski, J Woźniczka
Wydawnictwo Ossolineum, Wrocław, 1992
821992
Zarządzanie marką, Oficyna Ekonomiczna
J Kall, R Kłeczek, A Sagan
Kraków, 2006
772006
The real purpose of purpose-driven branding: consumer empowerment and social transformations
M Hajdas, R Kłeczek
Journal of Brand Management 28, 359-373, 2021
522021
Wicked problems and project-based learning: Value-in-use approach
R Kłeczek, M Hajdas, S Wrona
The international journal of management Education 18 (1), 100324, 2020
432020
Interfunctional Dynamics and Firm Performance: A comparison between firms in Poland and the United States.
DN Lascu, LA Manrai, AK Manrai, R Kleczek
International Business Review 16 (No. 6), 641-659, 2006
332006
Orientacja rynkowa w przedsiębiorstwie-podejścia metodologiczne i kierunki rozwoju badań
R Kłeczek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Seria: Monografie i …, 2003
262003
Kreacja w reklamie
R Kłeczek
Wolters Kluwer Polska, 2008
222008
Marketing i wartość: Metodologiczne aspekty badania skuteczności działań marketingowych
R Kłeczek
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012
162012
Silna marka z punktu widzenia nabywcy,[w:] Kall J
R Kłeczek
Kłeczek R., Sagan A., Zarządzanie marką, Oficyna Wydawnicza, Kraków, 2006
142006
NPV-Relevant Product Description and B2B Marketing - Contribution to Value Creation
R Kłeczek
Management and Business Administration. Central Europe, 109-117, 2014
72014
Zarządzanie marką, Oficyna a Wolters Kluwer business
J Kall, R Kłeczek, A Sagan
Kraków, 2006
62006
Transformacje praktyk mobilności miejskiej. Usługi i wartości, rutyny i innowacje
R Kłeczek, M Pluta-Olearnik, A Pukas
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2021
52021
Zarządzanie marką, Wyd
J Kall, R Kłeczek, A Sagan
Oficyna Ekonomiczna, Kraków, 12, 2006
52006
Nowa gospodarka, nowa ekonomia i marketing
R Kłeczek
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004
52004
Where is value in b2b value proposition? The concept of value in research on selling, innovation management and NPD
R Kłeczek
Marketing i Rynek 4, 4-11, 2017
42017
Productive time and success rates: their causes and effects in Polish firms.[In:] E
R Kłeczek
Potencjał kulturowy i społeczny oraz zasoby ludzkie w procesach zarządzania …, 2015
32015
Efektywność i skuteczność działań ekologicznych w marketingu: problem decyzyjny i badania empiryczne
R Kłeczek
Rocznik Ochrona Środowiska 3, 2013
32013
Social presence of an affiliate marketer in an online product photo, consumer’s clickthroughs and sales
M Michalik, R Kłeczek
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego We Wrocławiu 63 (6), 2019
22019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20