Follow
Anna Kalinowska-Żeleźnik
Title
Cited by
Cited by
Year
Meeting planning jako narzędzie marketingu politycznego
A Kalinowska-Żeleźnik
Division of Personality Psychology and Forensic Psychology, 2006
72006
Promocja Polski i kultury polskiej za granicą w programie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
A Lusińska, A Kalinowska-Żeleźnik
Media Biznes Kultura, 77-91, 2017
52017
Event marketing jako forma komunikacji marke tingowej. W: G. Rosa, A. Smalec (red.), Marketing przyszłości
A Kalinowska-Żeleźnik
Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji …, 2009
52009
Spotkanie jako narzędzie przełamywania barier międzykulturowych na przykładzie Światowych Dni Młodzieży
A Kalinowska-Żeleźnik, A Lusińska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 139-149, 2011
42011
Event marketing jako forma komunikacji marketingowej
A Kalinowska-Żeleźnik
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 429-436, 2009
42009
The reflections of the CSR strategy in the activities of a public medium, as exemplified by Radio Gdańsk
A Kalinowska-Żeleźnik, S Kuczamer-Kłopotowska, A Lusińska
Journal of Organizational Change Management 30 (2), 217-231, 2017
32017
Polska Akcja Humanitarna–lider społeczny na portalu społecznościowym Facebook
A Kalinowska-Żeleźnik, A Lusińska, S Kuczamer-Kłopotowska
Zarzadzanie Mediami= Media Management 4 (4), 227, 2016
32016
Eventing jako narzędzie komunikacji marketingowej jednostki samorządu terytorialnego
A Kalinowska-Żeleźnik
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
32014
New female roles versus gender stereotypes–situation of women in the public sphere
N Kosakowska-Berezecka, P Pawlicka, A Kalinowska-ŻeleŸnik
EMPIRICAL ASPECTS OF THE PSYCHOLOGY OF MANAGEMENT EMPIRYCZNE OBLICZA …, 2012
32012
Meeting planning jako narzędzie wspomagające realizację produktów turystyki konferencyjnej
A Kalinowska-Żeleźnik, M Sidorkiewicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki …, 2010
32010
Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej
A Kalinowska-Żeleźnik, M Sidorkiewicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 632-638, 2009
32009
Storytelling w przekazie reklamowym marki Allegro
A Kalinowska-Żeleźnik, S Kuczamer-Kłopotowska
Zarzadzanie Mediami= Media Management 8 (3), 201, 2020
22020
Rynek spotkań w Gdańsku i województwie pomorskim: raport za rok 2015
A Kalinowska-Żeleźnik, B Chmielewska
Division of Social and Cultural Communication, 2016
22016
Event jako narzędzie marketingu terytorialnego na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
A Kalinowska-Żeleźnik, M Sidorkiewicz
Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula, 59-70, 2015
22015
Popyt na produkty turystyki biznesowej w aglomeracji trójmiejskiej w roku 2010 w świetle badań Gdańsk Convention Bureau
A Kalinowska-Żeleźnik, M Sidorkiewicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 84, 2012
22012
Instrumenty wykorzystywane w obszarze event marketingu
A Kalinowska-Żeleźnik
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2010
22010
Wykorzystanie Twittera w kampanii wyborczej Donalda Trumpa
A Kalinowska-Żeleźnik
Media-Biznes-Kultura. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, 59-71, 2020
12020
rOLA FAceBOOKA W KOMUNiKOWANiU treści BLOGóW W SeGMeNcie pOLSKicH MiLeNiALSóW
S Kuczamer-Kłopotowska, A Kalinowska-Żeleźnik
ADAŃ NAD MED, 221, 2019
12019
Wykorzystanie nowych mediów w komunikowaniu politycznym na przykładzie Urzędu Miejskiego w Elblągu
A Kalinowska-Żeleźnik
Media-Biznes-Kultura. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, 43-55, 2017
12017
Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy na portalu społecznościowym Facebook
A Kalinowska-Żeleźnik, S Kuczamer-Kłopotowska, A Lusińska
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, 2017
12017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20