Obserwuj
Oleg Gorbaniuk
Oleg Gorbaniuk
Zweryfikowany adres z mail.umcs.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Mobile phone addiction, phubbing, and depression among men and women: A moderated mediation analysis
A Ivanova, O Gorbaniuk, A Błachnio, A Przepiórka, N Mraka, V Polishchuk, ...
Psychiatric Quarterly 91, 655-668, 2020
1472020
The psychological and academic effects of studying from the home and host country during the COVID-19 pandemic
M Wilczewski, O Gorbaniuk, P Giuri
Frontiers in Psychology 12, 644096, 2021
812021
Cultural correlates of internet addiction
A Błachnio, A Przepiórka, O Gorbaniuk, M Benvenuti, AM Ciobanu, ...
Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking 22 (4), 258-263, 2019
662019
Personifikacja marki: perspektywa psychologiczna i marketingowa
O Gorbaniuk
Lublin: Wydawnictwo KUL (ISBN: 978-83-7702-308-2), 2011
482011
The factor structure of Polish personality–descriptive adjectives: An alternative psycho–lexical study
O Gorbaniuk, A Budzińska, M Owczarek, E Bożek, K Juros
European Journal of Personality 27 (3), 304-318, 2013
392013
Cultural Differences, Stereotypes and Communication Needs in Intercultural Communication in a Global Multicultural Environment The Employees’ Perspective
A Gut, M Wilczewski, O Gorbaniuk
Journal of Intercultural Communication 17 (1), 1-18, 2017
342017
Dimensions of political party “personality” perception
O Gorbaniuk, K Kusak, A Kogut, M Kustos
Journal of Political Marketing 14 (1-2), 35-63, 2015
322015
The structure and correlates of anthropocentrism as a psychological construct
P Fortuna, Z Wróblewski, O Gorbaniuk
Current Psychology 42 (5), 3630-3642, 2023
252023
Świadomość narodowa młodzieży polskiego pochodzenia z byłego ZSRR studiującej w Polsce
R Dzwonkowski, O Gorbaniuk, J Gorbaniuk
TNKUL, 2002
202002
Measurement invariance of the Phubbing Scale across 20 countries
A Błachnio, A Przepiórka, O Gorbaniuk, R Bendayan, M McNeill, ...
International Journal of Psychology 56 (6), 885-894, 2021
192021
Taxonomy of person-descriptive terms in Polish: A psycho-lexical study
O Gorbaniuk, E Czarnecka, M Chmurzyńska
Current Problems of Psychiatry 12, 100-106, 2011
172011
Restrictions on the use of the Aaker model in the measurement of city brand personality: The sender’s perspective
E Glińska, O Gorbaniuk
Place Branding and Public Diplomacy 12, 46-58, 2016
162016
What is behind the buzzword for experts and laymen: Representation of “Artificial Intelligence” in the IT-professionals’ and non-professionals’ minds
P Fortuna, O Gorbaniuk
Europe's Journal of Psychology 18 (2), 207, 2022
122022
Transfer technologii i wiedzy do przedsiębiorstw województwa lubelskiego
M Sagan, P Zalewa, O Gorbaniuk, B Jóźwik
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics 247 (4), 85-98, 2011
122011
Postawy katolików obrządku łacińskiego na Białorusi wobec języka polskiego
R Dzwonkowski, O Gorbaniuk, J Gorbaniuk
Źródła i monografie/Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2004
122004
The effects of online learning experience during the Covid-19 pandemic on students’ satisfaction, adjustment, performance, and loyalty: Evidence from Poland
M Wilczewski, O Gorbaniuk, T Mughan, E Wilczewska
Journal of International Students 12 (3), 694-715, 2022
112022
Comprehensive psycholexical classification of Polish person-descriptive terms
O Gorbaniuk, A Korczak, N Toruj, A Czarnejko, K Macheta, ...
Current Issues in Personality Psychology 7 (2), 142-154, 2019
112019
The impact of individualism-collectivism orientation and communal orientation on employees’ attitudes toward intercultural communication: The case of chinese employees in an MNC
M Wilczewski, A Gut, O Gorbaniuk
Journal of Intercultural Communication 45 (45), 1-18, 2017
112017
Measuring corporate personality: A critical review and new insights
O Gorbaniuk, W Razmus, K Firlej, A Lebiedowicz, M Leszczyński
Journal of Brand Management 24, 423-438, 2017
112017
Taksonomia wolnych skojarzeń z partiami politycznymi w czasie wyborów parlamentarnych w 2007 roku: badania studentów lubelskich uczelni
H Alicja, O Gorbaniuk
Psychologia ilości, psychologia jakości. Uzupełniające się spojrzenia, 71-85, 2009
112009
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20