Obserwuj
Łukasz P. Wojciechowski
Łukasz P. Wojciechowski
Associate Prof. Faculty of Mass Media Communication. University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava
Zweryfikowany adres z ucm.sk
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
AMBIENT MARKETING PRACTICES IN THE UNITED STATES: A PROFESSIONAL VIEW.
AJ Shelton, ŁP Wojciechowski, J Warner
Communication today 7 (1), 2016
282016
Necromarketing in advertising
Ł Wojciechowski, AJ Shelton
Studia Ekonomiczne, 91-97, 2014
102014
Similarities and differences between social networking services in Poland and Slovakia
K Fichnová, P Mikuláš, Ł Wojciechowski
92012
Necromarketing in the media and marketing communications
ŁP Wojciechowski, V Babjaková
Social Communication 1 (2), 15-29, 2015
82015
Ambient Marketing+ Case Studies in V4 [countries]
ŁP Wojciechowski
Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2016
52016
Trust and marketing
K Fichnová, ŁP Wojciechowski, P Mikuláš
Intuition, Trust, and Analytics, 143-172, 2017
42017
A REFLECTION ON THE CITIZENS'ATTITUDES TO THE POLITICAL SITUATION (AND THEIR CREATIVE RENDITIONS): In Memoriam of Ján Kuciak and Martina Kušnírová.
K Fichnová, ŁP Wojciechowski, P Szabo
Communication Today 10 (1), 2019
22019
Election opinion polls and their impacts on voting preferences of slovak and polish voters
K Fichnová, ŁP Wojciechowski
European Journal of Science and Theology 11 (6), 261-272, 2015
22015
Selfie w medialnych digitalnych platformach-ukierunkowanie komunikacji marketingowej
K Fichnová, ŁP Wojciechowski
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis| Studia de Cultura 10 (4), 74-91, 2018
12018
The game is out there
LP Wojciechowski
Acta Ludologica 1 (2), 76-77, 2018
12018
Wykorzystanie ambient marketingu w promocji filmów i seriali
ŁP Wojciechowski
Media-Biznes-Kultura. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, 141-154, 2018
12018
Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v mediach
M Szyszka, Ł Wojciechowski
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018
12018
Introduction to Media Products
ŁP Wojciechowski
Communication Today 11 (2), 181-182, 2020
2020
DETROIT: BECOME HUMAN
LP Wojciechowski
Acta Ludologica 3 (1), 75-77, 2020
2020
Necromarketing as Advertising Strategy in American Television
AJ Shelton, ŁP Wojciechowski
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis| Studia de Cultura 12 (2), 18-34, 2020
2020
NOTES ON MEDIA
ŁP Wojciechowski
European Journal of Science and Theology 13 (6), 101-106, 2017
2017
The creative process in the virtual world in the development of ambient campaign
K Fichnová, ŁP Wojciechowski
Studia Ekonomiczne, 93-105, 2017
2017
SOCIAL NETWORKING COMMUNITY MANAGERS LITERACY
ŁP Wojciechowski
European Journal of Science and Theology 12 (5), 117-124, 2016
2016
CELEBRITY NECROMARKETING: NONLIVING CELEBRITIES IN MEDIA COMMUNICATION
PMŁP Wojciechowski
MARKETING IDENTIT, 192, 0
Selfie w medialnych digitalnych platformach – ukierunkowanie komunikacji marketingowej
K Fichnová, Ł Wojciechowski, P Mikuláš
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20