Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4010 | 2342 |
h-indeks | 35 | 28 |
i10-indeks | 57 | 48 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Ivar BråtenProfessor of Educational Psychology at the University of Oslo, NorwayZweryfikowany adres z ped.uio.no
- Magliano, JosephGeorgia State UniversityZweryfikowany adres z gsu.edu
- Kendall HartleyUniversity of Nevada Las VegasZweryfikowany adres z unlv.edu
- Helge I StromsoProfessor of Education, University of osloZweryfikowany adres z ped.uio.no
- Gwen MarchandUniversity of Nevada, Las VegasZweryfikowany adres z unlv.edu
- Erin McTigue, Ph.D.Researcher & Associate Prof II; University of StavangerZweryfikowany adres z uis.no
- Panayiota KendeouDistinguished McKnight University Professor, Educational Psychology, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Paul SchutzUniversity of ArizonaZweryfikowany adres z email.arizona.edu
- David N. RappWalter Dill Scott Professor of Psychology and Learning Sciences, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Jason L. G. BraaschGeorgia State UniversityZweryfikowany adres z gsu.edu
- Danielle McNamaraArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Øistein AnmarkrudUniversity of OsloZweryfikowany adres z isp.uio.no
- Eva Wennås BranteMalmö UniversitetZweryfikowany adres z mau.se
- Laura AllenUniversity of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Scott C. MarleyArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Sara FinneyProfessor of Graduate Psychology, James Madison UniversityZweryfikowany adres z jmu.edu
Obserwuj
Matthew T. McCrudden
Professor, Education, Pennsylvania State University
Zweryfikowany adres z psu.edu