Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 14450 | 4562 |
h-indeks | 53 | 35 |
i10-indeks | 91 | 66 |
Współautorzy
- Bruce HardieLondon Business SchoolZweryfikowany adres z london.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
- Kartik HosanagarWharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Vibhanshu AbhishekAssociate Professor of Information Systems, UC IrvineZweryfikowany adres z uci.edu
- Daniel McCarthyDepartment of Marketing, Goizueta Business School at Emory UniversityZweryfikowany adres z emory.edu
- Steven BellmanProfessor, University of South AustraliaZweryfikowany adres z marketingscience.info
- Kinshuk JerathArthur F Burns Professor of Free and Competitive Enterprise, Professor of Business, MarketingZweryfikowany adres z columbia.edu
- Jeffrey LarsonAssociate Professor of Marketing, Brigham Young UniversityZweryfikowany adres z byu.edu
- Necati TereyagogluAssociate Professor of Operations Management, University of South CarolinaZweryfikowany adres z moore.sc.edu
- Senthil VeeraraghavanProfessor of Operations, Information and Decisions, Wharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Valeria StourmHEC ParisZweryfikowany adres z hec.fr
- Max BazermanHarvard Business School, Harvard UniversityZweryfikowany adres z hbs.edu
- Blakeley McShaneKellogg School of Management, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu
- Zhiqiang (Eric) ZhengProfessor of Information Systems and FinanceZweryfikowany adres z utdallas.edu
- CB BhattacharyaHJ Zoffer Chair of Sustainability and EthicsZweryfikowany adres z pitt.edu
- Elea McDonnell FeitDrexel UniversityZweryfikowany adres z drexel.edu
- John R. HauserKirin Professor of Marketing, MITZweryfikowany adres z mit.edu
- Robert ZeithammerUCLAZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Pengyuan WangZweryfikowany adres z uga.edu
Obserwuj
Peter Fader
Professor of Marketing at the Wharton School of the University of Pennsylvania
Zweryfikowany adres z wharton.upenn.edu - Strona główna