Dwujęzyczność i wychowanie dwujęzyczne z perspektywy lingwistyki i logopedii M Rocławska-Daniluk Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011 | 30* | 2011 |
Czytanie i pisanie:metodyka zajęć korekcyjno-wyrównawczych. M Rocławska-Daniluk | 7 | 2017 |
Rozwój sprawności syntetyzowania wyrazów z fonemów w grupie dzieci 6-letnich M Rocławska-Daniluk Glottispol, 2007 | 3 | 2007 |
Wielojęzyczna i wielokulturowa Europa–wyzwaniem dla logopedów i terapeutów mowy M Rocławska-Daniluk JĘZYK, KULTURA, HISTORIA, 2007 | 2 | 2007 |
Polish and English in Contemporary Poland. A Cross -Educational Study RM M. Rocławska-Daniluk Beyond Words. Crossing Borders in English Studies 2, 113-130, 2016 | 1 | 2016 |
Z warsztatu logopedy-praktyka: Karta do diagnozy logopedycznej (umowa, karta wywiadu oraz karta badania mowy) M Rocławska-Daniluk SPIS TREŚCI I. Zagadnienia teoretyczne, 44, 2008 | 1 | 2008 |
Osobliwości pracy logopedy z dzieckiem multilingwalnym M Rocławska-Daniluk Institute of Logopaedics, 2023 | | 2023 |
Kompetencja interkulturowa nauczyciela i logopedy M Rocławska-Daniluk Institute of Logopaedics, 2022 | | 2022 |
Logopeda jako pomocnik nauczyciela w doskonaleniu polszczyzny-propozycje zabaw i ćwiczeń M Rocławska-Daniluk Institute of Logopaedics, 2022 | | 2022 |
Improving vocabulary knowledge in primary education: an analysis of an intervention programme for Polish-speaking children aged 7-9 G Rocławska-Daniluk, Rataj, Janczukowicz Przegląd Badań Edukacyjnych 36 ((1) 2022), 43-65, 2022 | | 2022 |
Logopedia w czasach pandemii M Rocławska-Daniluk Naukowa analiza problemów współczesnej edukacji, 51-64, 2021 | | 2021 |
Współczesność i tradycja na Wydziale Filologicznym: dwujęzyczność M Rocławska-Daniluk Gazeta Uniwersytecka Społeczności Akademickiej Uniwersytetu Gdańskiego, 2021 | | 2021 |
O języku w edukacji M Rocławska-Daniluk IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa" Edukacja-problemy, wyzwania i perspektywy", 2021 | | 2021 |
Rozwijanie słownika dzieci w wieku 7-9 lat w Polsce i Wielkiej Brytanii-przegląd wyników najnowszych badań M Rocławska-Daniluk, K Janczukowicz, M Rataj Institute of Logopaedics, 2020 | | 2020 |
Podstawowe założenia glottodydaktyki Bronisława Rocławskiego i jej interdyscyplinarne zastosowanie w nauczaniu początkowym i logopedii - przegląd literatury przedmiotowej M Rocławska-Daniluk, K Weronika Interdyscyplinarne aspekty diagnozy i terapii logopedycznej, 105-113, 2020 | | 2020 |
Usprawnianie wymowy w języku polskim u dzieci i dorosłych z wielojęzycznych środowisk M Rocławska-Daniluk Department of Logopaedics, 2019 | | 2019 |
Problemy dwujęzyczności polsko-angielskiej, anglicyzmów i anglicyzacji polskiej mowy z perspektywy językoznawstwa stosowanego M Rocławska-Daniluk Department of Logopaedics, 2019 | | 2019 |
Dwujęzyczność-wyzwanie współczesnej logopedii M Rocławska-Daniluk Department of Logopaedics, 2019 | | 2019 |
Problems of dyslexia or specific reading difficulties–reflections based on book series written by Anna Radwańska M Rocławska‑Daniluk Logopaedica Lodziensia 3 (3), 177-186, 2019 | | 2019 |
Problemy dysleksji, czyli specyficznych trudności w czytaniu - refleksje na kanwie lektury serii książek Anny Radwańskiej M Rocławska-Daniluk Logopaedica Lodziensia 3, 177-186, 2019 | | 2019 |