Follow
Małgorzata Rocławska-Daniluk
Małgorzata Rocławska-Daniluk
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Dwujęzyczność i wychowanie dwujęzyczne z perspektywy lingwistyki i logopedii
M Rocławska-Daniluk
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011
30*2011
Czytanie i pisanie:metodyka zajęć korekcyjno-wyrównawczych.
M Rocławska-Daniluk
72017
Rozwój sprawności syntetyzowania wyrazów z fonemów w grupie dzieci 6-letnich
M Rocławska-Daniluk
Glottispol, 2007
32007
Wielojęzyczna i wielokulturowa Europa–wyzwaniem dla logopedów i terapeutów mowy
M Rocławska-Daniluk
JĘZYK, KULTURA, HISTORIA, 2007
22007
Polish and English in Contemporary Poland. A Cross -Educational Study
RM M. Rocławska-Daniluk
Beyond Words. Crossing Borders in English Studies 2, 113-130, 2016
12016
Z warsztatu logopedy-praktyka: Karta do diagnozy logopedycznej (umowa, karta wywiadu oraz karta badania mowy)
M Rocławska-Daniluk
SPIS TREŚCI I. Zagadnienia teoretyczne, 44, 2008
12008
Osobliwości pracy logopedy z dzieckiem multilingwalnym
M Rocławska-Daniluk
Institute of Logopaedics, 2023
2023
Kompetencja interkulturowa nauczyciela i logopedy
M Rocławska-Daniluk
Institute of Logopaedics, 2022
2022
Logopeda jako pomocnik nauczyciela w doskonaleniu polszczyzny-propozycje zabaw i ćwiczeń
M Rocławska-Daniluk
Institute of Logopaedics, 2022
2022
Improving vocabulary knowledge in primary education: an analysis of an intervention programme for Polish-speaking children aged 7-9
G Rocławska-Daniluk, Rataj, Janczukowicz
Przegląd Badań Edukacyjnych 36 ((1) 2022), 43-65, 2022
2022
Logopedia w czasach pandemii
M Rocławska-Daniluk
Naukowa analiza problemów współczesnej edukacji, 51-64, 2021
2021
Współczesność i tradycja na Wydziale Filologicznym: dwujęzyczność
M Rocławska-Daniluk
Gazeta Uniwersytecka Społeczności Akademickiej Uniwersytetu Gdańskiego, 2021
2021
O języku w edukacji
M Rocławska-Daniluk
IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa" Edukacja-problemy, wyzwania i perspektywy", 2021
2021
Rozwijanie słownika dzieci w wieku 7-9 lat w Polsce i Wielkiej Brytanii-przegląd wyników najnowszych badań
M Rocławska-Daniluk, K Janczukowicz, M Rataj
Institute of Logopaedics, 2020
2020
Podstawowe założenia glottodydaktyki Bronisława Rocławskiego i jej interdyscyplinarne zastosowanie w nauczaniu początkowym i logopedii - przegląd literatury przedmiotowej
M Rocławska-Daniluk, K Weronika
Interdyscyplinarne aspekty diagnozy i terapii logopedycznej, 105-113, 2020
2020
Usprawnianie wymowy w języku polskim u dzieci i dorosłych z wielojęzycznych środowisk
M Rocławska-Daniluk
Department of Logopaedics, 2019
2019
Problemy dwujęzyczności polsko-angielskiej, anglicyzmów i anglicyzacji polskiej mowy z perspektywy językoznawstwa stosowanego
M Rocławska-Daniluk
Department of Logopaedics, 2019
2019
Dwujęzyczność-wyzwanie współczesnej logopedii
M Rocławska-Daniluk
Department of Logopaedics, 2019
2019
Problems of dyslexia or specific reading difficulties–reflections based on book series written by Anna Radwańska
M Rocławska‑Daniluk
Logopaedica Lodziensia 3 (3), 177-186, 2019
2019
Problemy dysleksji, czyli specyficznych trudności w czytaniu - refleksje na kanwie lektury serii książek Anny Radwańskiej
M Rocławska-Daniluk
Logopaedica Lodziensia 3, 177-186, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20