Obserwuj
Karolina Świst
Karolina Świst
Zweryfikowany adres z ibe.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Personality, cognitive skills and life outcomes: evidence from the Polish follow-up study to PIAAC
M Palczyńska, K Świst
Large-scale Assessments in Education 6 (1), 1-23, 2018
362018
Porównywalne wyniki egzaminacyjne
H Szaleniec, B Kondratek, F Kulon, A Pokropek, P Skórska, K Świst, ...
Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
122015
Szacowanie trafności predykcyjnej ocen szkolnych z wykorzystaniem hierarchicznego modelowania liniowego
P Skórska, K Świst, H Szaleniec
Edukacja 3 (128), 75-94, 2014
82014
Measurement properties of non-cognitive scales in the Polish follow-up study on PIAAC (POSTPIAAC)
M Palczyńska, K Świst
OECD, 2016
72016
Item analysis and evaluation using a four-parameter logistic model
K Świst
Edukacja 134 (3), 79-99, 2015
42015
Wielkość efektu płci w wewnątrzszkolnych i zewnątrzszkolnych wskaźnikach osiągnięć ucznia
P Skórska, K Świst
Konferencja PTDE. Google Scholar, 2014
42014
Efekt egzaminatora w ocenianiu prac maturalnych z języka polskiego i matematyki
H Szaleniec, B Kondratek, F Kulon, A Pokropek, P Skórska, K Świst, ...
Warszawa, 2015
32015
Konsekwencje błędnego określenia rodzaju zadania testowego
P Skórska, K Świst, H Szaleniec
Edukacja 2 (127), 67-84, 2014
32014
Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej. Raport o stanie edukacji 2014
R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska-Maciążek, B Kondratek, ...
32014
Sex differences in guessing and item omission
K Świst, P Skórska, M Koniewski, A Jasińska-Maciążek
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
22015
Czy nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej potrafią bezstronnie ocenić osiągnięcia dziewcząt i chłopców z języka polskiego?
P Skórska, K Świst, P Grygiel, G Humenny, M Modzelewski, R Dolata
EDUKACJA Quarterly 142 (3), 2017
12017
Can primary school teachers grade the literacy level of girls and boys objectively?
P Skórska, K Świst, P Grygiel, G Humenny, M Modzelewski, R Dolata
Educational Research Institute, 2017
2017
Skala opinii uczniów (Student Opinion Scale): analiza właściwości psychometrycznych
K Świst
Psychologia Społeczna 12 (42), 319-346, 2017
2017
The Analysis Of Psychometric Properties Of Student Opinion Scale
K Świst
Psychologia Społeczna 42, 319–346, 2017
2017
Trafność prognostyczna wskaźników osiągnięć gimnazjalnych względem wyników maturalnych dziewcząt i chłopców
K Świst, P Skórska
Edukacja 139 (4), 42-60, 2016
2016
Analiza właściwości psychometrycznych kwestionariusza temperamentu EAS-D z wykorzystaniem IRT
K Świst, T Wołodźko, A Sobolewski
Modele cech ukrytych w badaniach edukacyjnych., 271-292, 2015
2015
Wprowadzenie do zróżnicowanego funkcjonowania pozycji testowej
B Kondratek, P Skórska, K Świst
Modele cech ukrytych w badaniach edukacyjnych, 62-90, 2015
2015
Estimating the predictive validity of school grades with hierarchical linear modeling
P Skórska, K Świst, H Szaleniec
Educational Research Institute, 2014
2014
Psychologiczny kontekst pracy pracowników socjalnych-analiza narracyjna
K Świst
2013
rozdział 23 Wykorzystanie modeli mieszanek Irt do identyfikowania egzaminowanych o niskiej motywacji
K Świst, P Skórska, A Pokropek
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20