Personality, cognitive skills and life outcomes: evidence from the Polish follow-up study to PIAAC M Palczyńska, K Świst Large-scale Assessments in Education 6 (1), 1-23, 2018 | 18 | 2018 |
Raport o stanie edukacji 2014. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej R Dolata, M Sitek Instytut Badań Edukacyjnych, 2015 | 10* | 2015 |
Porównywalne wyniki egzaminacyjne H Szaleniec, B Kondratek, F Kulon, A Pokropek, P Skórska, K Świst, ... Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych, 2015 | 10 | 2015 |
i Żółtak, M.(2015) H Szaleniec, B Kondratek, F Kulon, A Pokropek, P Skórska, K Świst, ... Analiza porównawcza wyników egzaminów zewnętrznych–sprawdzian w szóstej …, 0 | 8 | |
Szacowanie trafności predykcyjnej ocen szkolnych z wykorzystaniem hierarchicznego modelowania liniowego P Skórska, K Świst, H Szaleniec Edukacja 3 (128), 75-94, 2014 | 7 | 2014 |
Measurement properties of non-cognitive scales in the Polish follow-up study on PIAAC (POSTPIAAC) M Palczyńska, K Świst OECD, 2016 | 5 | 2016 |
Sex differences in guessing and item omission. K Świst, P Skórska, M Koniewski, A JASINSKA-MACIĄŻEK EDUKACJA Quarterly 134 (3), 2015 | 3 | 2015 |
Modele cech ukrytych w badaniach edukacyjnych, psychologii i socjologii: teoria i zastosowania D Jankowska, A Pokropek, M Grudniewska, P Grygiel, A Hawrot, ... Instytut Badań Edukacyjnych, 2015 | 3 | 2015 |
Wielkość efektu płci w wewnątrzszkolnych i zewnątrzszkolnych wskaźnikach osiągnięć ucznia P Skórska, K Świst Konferencja PTDE, 2014 | 3 | 2014 |
Efekt egzaminatora w ocenianiu prac maturalnych z języka polskiego i matematyki H Szaleniec, B Kondratek, F Kulon, A Pokropek, P Skórska, K Świst, ... Instytut Badań Edukacyjnych, Warszawa, 2015 | 2 | 2015 |
Konsekwencje błędnego określenia rodzaju zadania testowego P Skórska, K Świst, H Szaleniec Edukacja 2 (127), 67-84, 2014 | 2 | 2014 |
Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej. Raport o stanie edukacji 2014 R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska-Maciążek, B Kondratek, ... | 2 | 2014 |
Item analysis and evaluation using a four-parameter logistic model K Świst Edukacja 134 (3), 79-99, 2015 | 1 | 2015 |
Czy nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej potrafią bezstronnie ocenić osiągnięcia dziewcząt i chłopców z języka polskiego? P Skórska, K Świst, P Grygiel, G Humenny, M Modzelewski, R Dolata Instytut Badań Edukacyjnych, 2017 | | 2017 |
Skala opinii uczniów (Student Opinion Scale): analiza właściwości psychometrycznych K Świst Psychologia Społeczna 12 (42), 319-346, 2017 | | 2017 |
The Analysis Of Psychometric Properties Of Student Opinion Scale K Świst Psychologia Społeczna 42, 319–346, 2017 | | 2017 |
Trafność prognostyczna wskaźników osiągnięć gimnazjalnych względem wyników maturalnych dziewcząt i chłopców K Świst, P Skórska Edukacja 139 (4), 42-60, 2016 | | 2016 |
Analiza właściwości psychometrycznych kwestionariusza temperamentu EAS-D z wykorzystaniem IRT K Świst, T Wołodźko, A Sobolewski Modele cech ukrytych w badaniach edukacyjnych., 271-292, 2015 | | 2015 |
Wprowadzenie do zróżnicowanego funkcjonowania pozycji testowej B Kondratek, P Skórska, K Świst Modele cech ukrytych w badaniach edukacyjnych, 62-90, 2015 | | 2015 |
Psychologiczny kontekst pracy pracowników socjalnych-analiza narracyjna K Świst | | 2013 |