Jacek Pyżalski https://orcid.org/0000-0001-5817-276X
Jacek Pyżalski https://orcid.org/0000-0001-5817-276X
Zweryfikowany adres z amu.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Cyberbullying versus face-to-face bullying: A theoretical and conceptual review
JJ Dooley, J Pyżalski, D Cross
Zeitschrift für Psychologie/Journal of Psychology 217 (4), 182-188, 2009
9952009
Agresja elektroniczna i cyberbullying jako nowe ryzykowne zachowania młodzieży
Pyżalski
Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012
2352012
Structural validation and cross-cultural robustness of the European Cyberbullying Intervention Project Questionnaire
R Del Rey, JA Casas, R Ortega-Ruiz, A Schultze-Krumbholz, ...
Computers in Human Behavior 50, 141-147, 2015
1952015
From cyberbullying to electronic aggression: Typology of the phenomenon
J Pyżalski
Emotional and behavioural difficulties 17 (3-4), 305-317, 2012
1602012
A comparison of classification approaches for cyberbullying and traditional bullying using data from six European countries
A Schultze-Krumbholz, K Göbel, H Scheithauer, A Brighi, A Guarini, ...
Journal of School Violence 14 (1), 47-65, 2015
1082015
Agresja elektroniczna wśród dzieci i młodzieży
J Pyżalski
882011
Psychospołeczne warunki pracy polskich nauczycieli
JŁ Pyżalski
Oficyna Wydawnicza Impuls, 2010
70*2010
Agresja elektroniczna dzieci i młodzieży–różne wymiary zjawiska
J Pyżalski
Dziecko krzywdzone. Teoria, badania, praktyka 8 (1), 12-26, 2009
362009
Electronic aggression among adolescents: An old house with a new facade (or even a number of houses)
J Pyzalski
Youth culture and net culture: Online social practices, 278-295, 2011
352011
European cyberbullying intervention project questionnaire (ECIPQ)
A Brighi, R Ortega, J Pyzalski, H Scheithauer, PK Smith, ...
Unpublished questionnaire, 2012
322012
Empathy and moral disengagement in adolescent cyberbullying: Implications for educational intervention and pedagogical practice
L Lazuras, J Pyżalski, V Barkoukis, H Tsorbatzoudis
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2012
292012
Polskie badanie EU Kids Online 2018. Najważniejsze wyniki i wnioski
J Pyżalski, A Zdrodowska, Ł Tomczyk, K Abramczuk
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2019
282019
Kwestionariusz obciążeń zawodowych pedagoga (KOZP)
P Plichta, J Pyżalski
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007
22*2007
Nauczyciele-uczniowie: dwa spojrzenia na dyscyplinę w klasie
J Pyżalski
Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007
222007
Beyond peer cyberbullying–involvement of Polish adolescents in different kinds of electronic aggression
J Pyżalski
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2013
212013
Rodzina i szkoła a przeciwdziałanie zaangażowaniu młodych ludzi w ryzykowne zachowania online
J Pyżalski
Dziecko krzywdzone. Teoria, badania, praktyka 12 (1), 99-109, 2013
182013
Kwestionariusz obciążeń zawodowych pedagoga (KOZP)
P Plichta, J Pyżalski
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007
172007
Szanse i zagrożenia w obszarze wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK), ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji mobilnych (TIK-mobApp) przez dzieci w wieku …
J Pyżalski, M Klichowski, M Przybyła
Poznań: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza i Narodowe Centrum Badań i Rozwoju …, 2014
142014
The digital generation gap revisited: Constructive and dysfunctional patterns of social media usage
13*2012
Wypalenie zawodowe a zdrowie i zachowania zdrowotne pedagogów placówek resocjalizacyjnych
J Pyżalski
Instytut Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera w Łodzi, 2002
122002
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20