Utwórz swój profil
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Glen L. UrbanProfessor MIT Sloan School of ManagementZweryfikowany adres z mit.edu
- Ely DahanUCLA Medical SchoolZweryfikowany adres z ucla.edu
- birger WernerfeltJC Penney Professor MIT Sloan, MITZweryfikowany adres z mit.edu
- Olivier ToubiaGlaubinger Professor of Business, Columbia Business SchoolZweryfikowany adres z columbia.edu
- Steven ShuganUniversity of FloridaZweryfikowany adres z warrington.ufl.edu
- Bruce D. WeinbergProfessor of Marketing at Isenberg School of Management, Umass AmherstZweryfikowany adres z isenberg.umass.edu
- Daria DzyaburaProfessor of Marketing, New Economic SchoolZweryfikowany adres z nes.ru
- Gui LiberaliErasmus UniversityZweryfikowany adres z rsm.nl
- Artem TimoshenkoAssistant Professor of Marketing, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu
- Alice TyboutHarold T. Martin Professor of Marketing, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu
- Michael BraunSouthern Methodist UniversityZweryfikowany adres z smu.edu
- Theodoros EvgeniouINSEADZweryfikowany adres z insead.edu
- Min DingBard Professor of Marketing, Smeal College of Business, Pennsylvania State UniversityZweryfikowany adres z psu.edu
- Gerard TellisMarshall School of Business, University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z usc.edu
- James B. OrlinProfessor, Massachusetts Institute of TechnologyZweryfikowany adres z mit.edu
- Pradeep ChintaguntaUniversity of Chicago, Booth School of BusinessZweryfikowany adres z chicagobooth.edu
- Florian ZettelmeyerProfessor of Marketing, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu
- Alex BurnapYale UniversityZweryfikowany adres z yale.edu
- Michael YeeMIT Lincoln LaboratoryZweryfikowany adres z ll.mit.edu
- Rosanna GarciaWorcester Polytechnic InstituteZweryfikowany adres z wpi.edu
Obserwuj