Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 9825 | 3476 |
h-indeks | 54 | 28 |
i10-indeks | 148 | 87 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko14 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Gerard PrendergastProfessor of Marketing, Hong Kong Baptist UniversityZweryfikowany adres z hkbu.edu.hk
- Tino Bech-LarsenProfessor, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z asb.dk
- Alice GrønhøjAssociate professor of consumer behaviour, School of Business and Social Sciences, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Carrie La FerleProfessor, Southern Methodist UniversityZweryfikowany adres z smu.edu
- Jami FullertonProfessor of Strategic Communications at Oklahoma State UniversityZweryfikowany adres z okstate.edu
- Doreen D. WuThe Hong Kong Polytechnic UniversityZweryfikowany adres z connect.polyu.hk
- Hye-Jin PaekDepartment of Advertising & Public Relations, Hanyang University, South KoreaZweryfikowany adres z hanyang.ac.kr
- Glen T. CameronProfessor, Missouri School of JournalismZweryfikowany adres z missouri.edu
- H. ZhangUniversity of AntwerpZweryfikowany adres z ams.ac.be
- 'Chris' Fei ShenDepartment of Media and Communication, City University of Hong KongZweryfikowany adres z cityu.edu.hk