Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 55721 | 11956 |
h-indeks | 77 | 43 |
i10-indeks | 130 | 84 |
0
2800
1400
700
2100
1985198619871988198919901991199219931994199519961997199819992000200120022003200420052006200720082009201020112012201320142015201620172018201920202021202220232024183239205296274369342458569552575550575596661843953982112010811208148615421715193020472274229124312706265525312572248425572358228321402049568
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
- Selin A MalkocProfessor of Marketing, The Ohio State UniversityZweryfikowany adres z fisher.osu.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonZweryfikowany adres z bus.wisc.edu
- Peter McGrawProfessor of Marketing and Psychology, University of Colorado BoulderZweryfikowany adres z colorado.edu
- Itamar SimonsonProfessor of marketing, stanford universityZweryfikowany adres z stanford.edu
Obserwuj