Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 11155 | 5172 |
h-indeks | 45 | 35 |
i10-indeks | 98 | 72 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko14 artykułów
4 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityZweryfikowany adres z concordia.ca
- Frederic N. BriereProfessor of psychoeducation, University of MontréalZweryfikowany adres z umontreal.ca
- Richard E TremblayUniversity College Dublin and University of MontrealZweryfikowany adres z ucd.ie
- Philip C. AbramiCentre for the Study of Learning & Performance, Concordia UniversityZweryfikowany adres z education.concordia.ca
- Robert CrosnoeDepartment of Sociology and Population Research Center, University of Texas at AustinZweryfikowany adres z austin.utexas.edu
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenZweryfikowany adres z uni-tuebingen.de
- Robert M. BernardDistinguished Professor Emeritus, Concordia UniversityZweryfikowany adres z concordia.ca
- Galand BenoitUCLouvain, Psychological Sciences Research Institute, GIRSEFZweryfikowany adres z uclouvain.be
- Frank VitaroProfessor of Psycho-education, University of MontrealZweryfikowany adres z umontreal.ca
- Sylvie C. Cartierprofesseure, Universite de MontrealZweryfikowany adres z umontreal.ca
- Deborah ButlerProfessor of Education, University of British ColumbiaZweryfikowany adres z ubc.ca
- kawachi iHarvardZweryfikowany adres z hsph.harvard.edu
- Roman PabayoUniversity of Alberta School of Public HealthZweryfikowany adres z ualberta.ca
- Kyriakides, L.University of CyprusZweryfikowany adres z ucy.ac.cy