Obserwuj
Ireneusz Bielski
Ireneusz Bielski
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Brak zweryfikowanego adresu e-mail
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Przebieg i uwarunkowania procesów innowacyjnych
I Bielski
Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 2000
1332000
Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty
I Bielski
Studio EMKA, 2006
462006
Podstawy marketingu
I Bielski
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa" Dom Organizatora", 1998
341998
Innowacje w kreowaniu zdolnosci konkurencyjnej przedsiebiorstwa
I Bielski
Rozprawy. Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy, 1-202, 2007
292007
Ekologiczny wymiar wspolczesnego marketingu
I Bielski
Ekologia i Technika 7 (3), 67-72, 1999
131999
Czynniki wpływające na innowacyjność przedsiębiorstw
I Bielski
Nowator XXI 1, 10-12, 2005
102005
Innowacje w kreowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Wydawnictwa Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im
I Bielski
JJ Śniadeckich w Bydgoszczy, Rozprawy, 2007
92007
Marketing w przedsiębiorstwie
I Bielski
Poszukiwanie efektywności, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu …, 2002
82002
Evolution of managers’ opinions on usability of different resources for developing competitive advantages
I Bielski
Management 18 (1), 341-355, 2014
72014
Problematyka innowacji w polskich przedsiębiorstwach
I Bielski
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 3, 25-30, 2007
72007
Innowacje w polskich przedsiębiorstwach
I Bielski
Ekonomika i Organizacja przedsiębiorstwa, 25-30, 2007
72007
Forming networks strategy in agribusiness.
M Sikora, I Bielski
62017
Definiowanie łańcucha wartości w kontekście formułowania strategii przedsiębiorczej
I Bielski
Problemy zarządzania strategicznego wobec przemian w otoczeniu współczesnych …, 2010
6*2010
Marketing w przedsiębiorstwie: poszukiwanie efektywności
I Bielski
Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 2002
6*2002
Zarządzanie przedsiębiorstwem w dynamicznym środowisku
I Bielski
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Gospodarki, 2015
52015
Zasoby ludzkie w przedsiębiorstwie innowacyjnym
I Bielski
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi 1 (1), 9-20, 2007
52007
Innowacje w kreowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Rozprawy nr 125, Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im
I Bielski
Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, Bydgoszcz 18, 2007
52007
Zasoby ludzkie w kreowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstwa produkcyjnego
I Bielski
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 72-87, 2007
52007
Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych
I Bielski
Materiały VII. Kongresu Ekonomistów Polskich. Przedsiębiorczość i …, 2001
52001
Efektywna sprzedaż czyli 21 [Dwadzieścia jeden] stopni do sukcesu
I Bielski
TNOiK [Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa], 1996
51996
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20