Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1027 | 637 |
h-indeks | 17 | 14 |
i10-indeks | 23 | 15 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko11 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Pauliina UlkuniemiMarkkinoinnin professoriZweryfikowany adres z oulu.fi
- Tuija MainelaProfessorZweryfikowany adres z oulu.fi
- Jaana TähtinenProfessor of Marketing, University of Turku, School of Economics, PoriZweryfikowany adres z utu.fi
- Saila SaraniemiProfessor of Brand Marketing, University of OuluZweryfikowany adres z oulu.fi
- Tuula LehtimäkiUniversity of OuluZweryfikowany adres z oulu.fi
- Hannu MakkonenProfessor of Marketing, University of VaasaZweryfikowany adres z uva.fi
- Abdollah Mohammadparast TabasPostdoctoral researcherZweryfikowany adres z oulu.fi
- Minna OinonenDoctoral candidate, Lappeenranta University of TechnologyZweryfikowany adres z lut.fi
- Ahmad ArslanUniversity of Oulu, Finland. Honorary Chair, University of Aberdeen, Scotland, UK.Zweryfikowany adres z oulu.fi
- Timo PohjosenperäPostdoctoral researcherZweryfikowany adres z oulu.fi
- Wesley J. JohnstonCBIM RoundTable Professor of Marketing, Georgia State UniversityZweryfikowany adres z gsu.edu
- Teea PaloLecturer, University of Edinburgh Business SchoolZweryfikowany adres z ed.ac.uk