Obserwuj
Iwona Tomas
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Searching for Agreement. On the Difficulty in Assessing Artworks-Own Research Report
I Tomas
42019
Zjawisko niewidoczności w czasach zdalnego nauczania jako bezprecedensowy sprawdzian współodpowiedzialności w edukacji
I Tomas
Horyzonty Wychowania 20 (55), 37-48, 2021
12021
Analiza prac plastycznych dzieci z perspektywy klasycznego postrzegania piękna
IR Tomas
Przegląd Pedagogiczny, 2013
12013
O nieprzedstawieniach i twórczości. Raport z wstępnych badań nad abstrakcją w aktualizowaniu i stymulowaniu twórczego myślenia u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
I Tomas
Problemy Wczesnej Edukacji 16 (1 (48)), 86-99, 2020
2020
Niekonwencjonalne techniki plastyczne, inspirowane współczesnymi nurtami w sztuce wizualnej, w aktualizowaniu potencjalności twórczej dziecka
IR Tomas
Faculty of Social Sciences, 2019
2019
Kultura wizualna szkoły: szkice o wizerunku nauczyciela i ucznia oraz o potrzebie estetyki przestrzeni nauczania-uczenia się
K Krasoń, I Tomas
Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2019
2019
Two Moominvalleys? About the Different Creations of the Moomin World in Selected Comic Strips and Magazines on the Polish Publishing Market
I Tomas
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce 12 (4 (46)), 55-69, 2017
2017
Ucieleśniona post-narracja sztuki współczesnej
I Tomas
Łączyk M., Pyrzyk-Kuta A. (red.): Ekspresja ruchu - ciało - kreacja …, 2016
2016
Sprawozdanie z XXX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów
I Tomas
Parezja 2, 178-185, 2016
2016
Action painting jako aktywność ukierunkowana na świadomy proces twórczy a dziecięca chęć obcowania z tym rodzajem sztuki
I Tomas
Kultura i Wychowanie 2 (10), 26-35, 2015
2015
Umiejętności plastyczne dzieci romskich–mity, stereotypy i fakty
I Cierkosz
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce 32 (2/2014), 71-92, 2014
2014
"Kiedyś będę dorosły" vs "Kiedyś znów będę mały" czyli o tym, czego nie potrafią dorośli według Janusza Korczaka
I Cierkosz
Tałuć K. (red.): Czytanie Korczaka : książki, bohaterowie, postawy, 81-97, 2013
2013
Atramentowy dar Meggie drogą ku (nie)szczęściom
I Cierkosz
Guliwer 2 (2013), 26-32, 2013
2013
Walka nauczyciela z przewodnikiem zajęć w perspektywie twórczości plastycznej
I Cierkosz
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 31-44, 2013
2013
Niekonwencjonalne techniki plastyczne, inspirowane współczesnymi
I Tomas
Teacher Education (CTTE), 34, 2012
2012
Absurdalna wrażliwość? czyli Młynek do kawy Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego
I Cierkosz
Guliwer 3 (2012), 64-71, 2012
2012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–16