Obserwuj
Marta Majorek
Marta Majorek
Associate Professor, Andrzej Frycz Modrzewski Krakow University
Zweryfikowany adres z afm.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Kod YouTube: od kultury partycypacji do kultury kreatywności
M Majorek
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych" Universitas", 2015
45*2015
Ingress: an example of a new dimension in entertainment
M Majorek, M Du Vall
Games and Culture 11 (7-8), 667-689, 2016
372016
Polish education system under 2017 reform: Assumptions, aims and controversies
J Wojniak, M Majorek
SHS Web of Conferences 48, 01043, 2018
152018
Children in internet space–the European Union policies on children’s safety online
J Wojniak, M Majorek
SHS Web of Conferences 26, 01048, 2016
112016
Children and ICT European Initiatives and Policies on Protecting Children Online.
J Wojniak, M Majorek
Universal Journal of Educational Research 4 (1), 131-136, 2016
92016
Polski system medialny 1989-2011
K Pokorna-Ignatowicz, D Waniek, Z Bajka, D Baran, J Konopka, ...
Oficyna Wydawnicza AFM, 2013
82013
Naukowczynie w polskim systemie szkolnictwa wyższego-trudności i perspektywy.
M du Vall, M Majorek
Ośrodek Badań nad Wielokulturowością Mniejszościami i Wykluczeniem KAAFM, 2013
72013
Taking gender seriously. Present trends and recommendation for scientfic environment
M Du Vall, M Majorek
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2016
52016
Dwadzieœcia lat „Erasmusa”–doœwiadczenia, perspektywy, wyzwania
M Majorek, J Wojniak
5*2011
Cyberpolityka: Internet jako przestrzeń aktywności politycznej
M Majorek, S Olszyk, M Winiarska-Brodowska
Warszawa: Texter, 2018
42018
Civic technology for education: Analysis and evaluation of selected initiatives
M Majorek, M du Vall
SHS Web of Conferences 37, 01015, 2017
42017
Polish science and the higher education system-gender still matters?
J Wojniak, M Majorek, M du Vall
SHS Web of Conferences 26, 01049, 2016
42016
Nowa jakość medialnych kampanii wyborczych na przykładzie amerykańskich kandydatów do urzędu prezydenta w pierwszej dekadzie XXI wieku
M Majorek
Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznej i sprawowania władzy, 2010
42010
Samotność idei?: społeczeństwo obywatelskie we współczesnym świecie
A Chluska, D Pietrzyk-Reeves, M Majorek, J Dzwończyk, Ł Stach, ...
Oficyna Wydawnicza AFM, 2007
42007
Reforms of the higher education system in Poland since 1989. Between tradition and challenges of the 21st century
J Wojniak, M Majorek
SHS Web of Conferences 66, 01025, 2019
32019
Gender mainstreaming w polskim dyskursie medialnym: na przykładzie debaty nad Konwencją o zapobieganiu i zwalczaniu przemocy wobec kobiet i przemocy domowej
M Majorek, M du Vall, J Wojniak, D Baran, K Pokorna-Ignatowicz, ...
Oficyna Wydawnicza AFM, 2014
32014
W stronę nowej kultury gier komputerowych—od komputeryzacji do smartfonizacji
M du Vall, M Majorek
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódźkiego, 2014
32014
Pomiędzy społeczeństwem obywatelskim a obywatelskim nieposłuszeństwem
M Majorek
Samotność idei? Społeczeństwo obywatelskie we współczesnym świecie, 2007
32007
Zarządzanie informacją przez instytucje publiczne–studium przypadku komunikacji kryzysowej Ministerstwa Zdrowia via Twitter w okresie pandemii
M du Vall, M Majorek
Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka, 175-197, 2020
22020
Media labs–creative cooperation and mutual learning: Case studies across Europe
M du Vall, M Majorek
SHS Web of Conferences 48, 01044, 2018
22018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20