Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 312 | 290 |
h-indeks | 10 | 9 |
i10-indeks | 10 | 7 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko9 artykułów
3 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z upenn.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z upenn.edu
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Alexandra L. AndresUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z gse.upenn.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
- Jody Clarke-MiduraUtah State UniversityZweryfikowany adres z usu.edu
- Michael Sao PedroApprendisZweryfikowany adres z apprendis.com
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesZweryfikowany adres z cs.wpi.edu
- Maria Ofelia "Sweet" Z. San PedroData Scientist at RobloxZweryfikowany adres z roblox.com
Obserwuj
Yang Jiang
Educational Testing Service; Columbia University; Harvard University
Zweryfikowany adres z tc.columbia.edu