Beata Karpinska-Musial
Beata Karpinska-Musial
adiunkt Instytut Anglistyki i Amerykanistyki Uniwerstytet Gdański
Verified email at ug.edu.pl
TitleCited byYear
Edukacja spersonalizowana w uniwersytecie: ideologia-instytucja-dydaktyka-tutor
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016
132016
Świadomość przedmiotowa i epistemologiczna nauczyciela–refleksyjnego praktyka z perspektywy polskiej glottodydaktyki
B Karpińska-Musiał, I Orchowska
Neofilolog 1 (43/1), 25-38, 2014
102014
W trosce o jakość w ilości: tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016
82016
At students’ service–tutoring and coaching as innovative methods of academic education in Poland
B Karpińska-Musiał, A Dziedziczak-Foltyn
EDULEARN 14 conference elec-tronic proceedings. Available also at< http …, 2014
32014
Revising academic discourse–Intercultural Rhetorical Competence of a lecturer in postmodern Europe
B Karpińska-Musiał
Post-conference electronic proceedings. Also available at< http://www …, 2013
22013
The educational rhetoric of empowerment in academic tutoring: The teacher's and student's perspectives
B Karpińska-Musiał
Beyond Philology An International Journal of Linguistics, Literary Studies …, 2017
12017
Tutoring akademicki jako rekonstrukcja relacji Uczeń–Mistrz wobec umasowienia kształcenia wyższego. Próba wplecenia koncepcji w kontekst wewnętrznego systemu zapewniania …
B Karpińska-Musiał
Nauka i Szkolnictwo Wyższe, 55-70, 2012
12012
Tutorial akademicki w naukach filologicznych na tle założeń interakcyjnego dyskursu glottodydaktycznego–krytyczna analiza różnic i podobieństw
B Karpińska-Musiał
neofilolog, 217-233, 2017
2017
The IQ Project–two years of academic tutoring at the Faculty of Languages, University of Gdańsk
B Karpińska-Musiał
BEYOND PHILOLOGY, 391, 2016
2016
PROFESJONALIZM NEOFILOLOGA JAKO NAUCZYCIELA AKADEMICKIEGO WOBEC ZJAWISKA WIELODYSKURSYWNOŚCI W GLOTTODYDAKTYCE
B Karpińska-Musiał, I Orchowska
neofilolog, 245-257, 2015
2015
CHAPTER TEN INTERCULTURAL PRAGMATICS IN ACADEMIC CURRICULUM-AHard NUT TO CRACK? BEATA KARPIŃSKA-MUSIAŁ
B KARPIŃSKA-MUSIAŁ
Pragmatics Applied to Language Teaching and Learning, 198, 0
TRANSFORMATION AND CHANGE–TWO KEY-WORDS IN POSTMODERN PHILOSOPHY OF SUCCESSFUL FOREIGN LANGUAGE DIDACTICS
B KARPIŃSKA-MUSIAŁ
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–12