Edukacja spersonalizowana w uniwersytecie: ideologia-instytucja-dydaktyka-tutor B Karpińska-Musiał Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016 | 35 | 2016 |
Międzykulturowość w glottodydaktyce: o związku świadomości metajęzykoznawczej z kompetencją międzykulturową w akademickim kształceniu nauczycieli języków obcych B Karpińska-Musiał Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015 | 25 | 2015 |
Międzykulturowość w glottodydaktyce: o związku świadomości metajęzykoznawczej z kompetencją międzykulturową w akademickim kształceniu nauczycieli języków obcych B Karpińska-Musiał Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015 | 25 | 2015 |
Tutoring jako spotkanie: historie indywidualnych przypadków B Karpińska-Musiał, M Panońko Wolters Kluwer Polska, 2018 | 15 | 2018 |
W trosce o jakość w ilości: tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim B Karpińska-Musiał Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016 | 13 | 2016 |
Tutoring akademicki–pomiędzy epistemą a doxą B Karpińska-Musiał Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego, 123-139, 2015 | 12 | 2015 |
Świadomość przedmiotowa i epistemologiczna nauczyciela–refleksyjnego praktyka z perspektywy polskiej glottodydaktyki B Karpińska-Musiał, I Orchowska Neofilolog, 25-38, 2014 | 12 | 2014 |
Studenckim piórem w tutorskim kałamarzu B Karpińska-Musiał Kraków: Libron–Filip Lohner. Also available at< http://libron. pl/katalog …, 2016 | 10 | 2016 |
AT STUDENTS'SERVICE–TUTORING AND COACHING AS INNOVATIVE METHODS OF ACADEMIC EDUCATION IN POLAND B Karpińska-Musiał, A Dziedziczak-Foltyn EDULEARN14 Proceedings, 6057-6064, 2014 | 9 | 2014 |
Tutoring drogą do doskonałości akademickiej: percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014-2019 A Dziedziczak-Foltyn, B Karpińska-Musiał, A Sarnat-Ciastko Oficyna Wydawnicza Impuls, 2020 | 8 | 2020 |
Tutoring akademicki jako rekonstrukcja relacji Uczeń–Mistrz wobec umasowienia kształcenia wyższego. Próba wplecenia koncepcji w kontekst wewnętrznego systemu zapewniania … B Karpińska-Musiał Nauka i Szkolnictwo Wyższe, 55-70, 2012 | 7 | 2012 |
Przedmowa do części 1 B Karpińska-Musiał Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016 | 6 | 2016 |
The educational rhetoric of empowerment in academic tutoring: The teacher's and student's perspectives B Karpińska-Musiał Beyond Philology: An International Journal of Linguistics, Literary Studies …, 2017 | 5 | 2017 |
Tutoring akademicki-pomiędzy epistemą a doxą. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego B Karpińska-Musiał Wolters Kluwer, 2015 | 5 | 2015 |
Intercultural speaker jako odpowiedź na współczesne wyzwania globalnego społeczeństwa wiedzy: analiza procesu nabywania kompetencji międzykulturowej przez ucznia i nauczyciela … B Karpińska-Musiał Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, 2006 | 5 | 2006 |
Międzykulturowość jako przestrzeń dla transdyscyplinarnej metaanalizy w glottodydaktyce i pedagogice międzykulturowej–pola współ-/niezależności pojęć, paradygmatów i celów … B Karpińska-Musiał, I Orchowska Neofilolog, 389-410, 2019 | 4 | 2019 |
Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego-w trosce o jakość w ilości B Karpińska-Musiał Wolters Kluwer, 2015 | 4 | 2015 |
Harcowanie na planie. Her-storia stawania się matką-akademiczką w polskim uniwersytecie B Karpińska-Musiał Wydawnictwo Episteme, Lublin, 2021 | 3 | 2021 |
4. Academic tutoring as Quality Teaching: how to empower students on their way to self-actualization and development? B Karpińska-Musiał DOCTORAL STUDENTS IN THEIR TEACHING ROLE, 96, 2019 | 3 | 2019 |
KRK DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE JAKO OKAZJA DO PRZEKSZTAŁCEŃ W SFERZE KOMPETENCJI W GLOTTODYDAKTYCE. KOMUNIKAT Z WSTĘPNYCH BADAŃ NA TEMAT FORMUŁOWANIA I WALIDACJI EFEKTÓW … B Karpińska-Musiał Neofilolog, 79-92, 2013 | 3 | 2013 |