Follow
Beata Karpińska-Musiał
Beata Karpińska-Musiał
adiunkt Instytut Anglistyki i Amerykanistyki Uniwersytet Gdański
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Edukacja spersonalizowana w uniwersytecie: ideologia-instytucja-dydaktyka-tutor
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016
352016
Międzykulturowość w glottodydaktyce: o związku świadomości metajęzykoznawczej z kompetencją międzykulturową w akademickim kształceniu nauczycieli języków obcych
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
252015
Międzykulturowość w glottodydaktyce: o związku świadomości metajęzykoznawczej z kompetencją międzykulturową w akademickim kształceniu nauczycieli języków obcych
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
252015
Tutoring jako spotkanie: historie indywidualnych przypadków
B Karpińska-Musiał, M Panońko
Wolters Kluwer Polska, 2018
152018
W trosce o jakość w ilości: tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016
132016
Tutoring akademicki–pomiędzy epistemą a doxą
B Karpińska-Musiał
Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego, 123-139, 2015
122015
Świadomość przedmiotowa i epistemologiczna nauczyciela–refleksyjnego praktyka z perspektywy polskiej glottodydaktyki
B Karpińska-Musiał, I Orchowska
Neofilolog, 25-38, 2014
122014
Studenckim piórem w tutorskim kałamarzu
B Karpińska-Musiał
Kraków: Libron–Filip Lohner. Also available at< http://libron. pl/katalog …, 2016
102016
AT STUDENTS'SERVICE–TUTORING AND COACHING AS INNOVATIVE METHODS OF ACADEMIC EDUCATION IN POLAND
B Karpińska-Musiał, A Dziedziczak-Foltyn
EDULEARN14 Proceedings, 6057-6064, 2014
92014
Tutoring drogą do doskonałości akademickiej: percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014-2019
A Dziedziczak-Foltyn, B Karpińska-Musiał, A Sarnat-Ciastko
Oficyna Wydawnicza Impuls, 2020
82020
Tutoring akademicki jako rekonstrukcja relacji Uczeń–Mistrz wobec umasowienia kształcenia wyższego. Próba wplecenia koncepcji w kontekst wewnętrznego systemu zapewniania …
B Karpińska-Musiał
Nauka i Szkolnictwo Wyższe, 55-70, 2012
72012
Przedmowa do części 1
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016
62016
The educational rhetoric of empowerment in academic tutoring: The teacher's and student's perspectives
B Karpińska-Musiał
Beyond Philology: An International Journal of Linguistics, Literary Studies …, 2017
52017
Tutoring akademicki-pomiędzy epistemą a doxą. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego
B Karpińska-Musiał
Wolters Kluwer, 2015
52015
Intercultural speaker jako odpowiedź na współczesne wyzwania globalnego społeczeństwa wiedzy: analiza procesu nabywania kompetencji międzykulturowej przez ucznia i nauczyciela …
B Karpińska-Musiał
Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, 2006
52006
Międzykulturowość jako przestrzeń dla transdyscyplinarnej metaanalizy w glottodydaktyce i pedagogice międzykulturowej–pola współ-/niezależności pojęć, paradygmatów i celów …
B Karpińska-Musiał, I Orchowska
Neofilolog, 389-410, 2019
42019
Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego-w trosce o jakość w ilości
B Karpińska-Musiał
Wolters Kluwer, 2015
42015
Harcowanie na planie. Her-storia stawania się matką-akademiczką w polskim uniwersytecie
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Episteme, Lublin, 2021
32021
4. Academic tutoring as Quality Teaching: how to empower students on their way to self-actualization and development?
B Karpińska-Musiał
DOCTORAL STUDENTS IN THEIR TEACHING ROLE, 96, 2019
32019
KRK DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE JAKO OKAZJA DO PRZEKSZTAŁCEŃ W SFERZE KOMPETENCJI W GLOTTODYDAKTYCE. KOMUNIKAT Z WSTĘPNYCH BADAŃ NA TEMAT FORMUŁOWANIA I WALIDACJI EFEKTÓW …
B Karpińska-Musiał
Neofilolog, 79-92, 2013
32013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20