Beata Karpińska-Musiał
Beata Karpińska-Musiał
adiunkt Instytut Anglistyki i Amerykanistyki Uniwerstytet Gdański
Verified email at ug.edu.pl
TitleCited byYear
Edukacja spersonalizowana w uniwersytecie: ideologia-instytucja-dydaktyka-tutor
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016
162016
Międzykulturowość w glottodydaktyce: o związku świadomości metajęzykoznawczej z kompetencją międzykulturową w akademickim kształceniu nauczycieli języków obcych
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
112015
Międzykulturowość w glottodydaktyce: o związku świadomości metajęzykoznawczej z kompetencją międzykulturową w akademickim kształceniu nauczycieli języków obcych
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
112015
Świadomość przedmiotowa i epistemologiczna nauczyciela–refleksyjnego praktyka z perspektywy polskiej glottodydaktyki
B Karpińska-Musiał, I Orchowska
Neofilolog, 25-38, 2014
102014
W trosce o jakość w ilości
B Karpińska-Musiał
Tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim. Kraków: Libron, 2016
82016
Studenckim piórem w tutorskim kałamarzu: tutoring akademicki w Uniwersytecie Gdańskim
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016
82016
W trosce o jakość w ilości: tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016
72016
Tutoring akademicki–pomiędzy epistemą a doxą
B Karpińska-Musiał
Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego, 123-139, 2015
62015
Przedmowa
B Karpińska-Musiał, M Panońko
Wolters Kluwer, 2018
52018
At students’ service–tutoring and coaching as innovative methods of academic education in Poland
B Karpińska-Musiał, A Dziedziczak-Foltyn
6th International Conference on Education and New Learning Technologies …, 2014
42014
KRK DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE JAKO OKAZJA DO PRZEKSZTAŁCEŃ W SFERZE KOMPETENCJI W GLOTTODYDAKTYCE. KOMUNIKAT Z WSTĘPNYCH BADAŃ NA TEMAT FORMUŁOWANIA I WALIDACJI EFEKTÓW …
B Karpińska-Musiał
Neofilolog, 79-92, 2013
32013
Tutoring akademicki jako rekonstrukcja relacji Uczeń–Mistrz wobec umasowienia kształcenia wyższego. Próba wplecenia koncepcji w kontekst wewnętrznego systemu zapewniania …
B Karpińska-Musiał
Nauka i Szkolnictwo Wyższe, 55-70, 2012
32012
Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego-w trosce o jakość w ilości
B Karpińska-Musiał
Wolters Kluwer, 2018
22018
Tutoring akademicki-pomiędzy epistemą a doxą. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego
B Karpińska-Musiał
Wolters Kluwer, 2018
22018
The educational rhetoric of empowerment in academic tutoring: The teacher's and student's perspectives
B Karpińska-Musiał
Beyond Philology An International Journal of Linguistics, Literary Studies …, 2017
22017
Revising academic discourse–Intercultural Rhetorical Competence of a lecturer in postmodern Europe
B Karpińska-Musiał
Post-conference electronic proceedings. Also available at< http://www …, 2013
22013
Academic tutoring as a space for building resilience in students: from structure to personal empowerment
B Karpińska-Musiał
Історико-педагогічні Студії, 2018
12018
Czy tutoring akademicki jest skazany na elitarność? Szanse i rozczarowania w kontekście kształcenia systemowego w polskiej akademii
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, 2016
12016
Tutoring akademicki jako metoda kształcenia projakościowego w ramach masowego uniwersytetu w Polsce: edukacyjne wykluczenie czy racjonalny kompromis?
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
12015
Treść, rola i pozycja wiedzy metajęzykoznawczej w kształceniu kompetencji międzykulturowej glottodydaktyków
B Karpińska-Musiał
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009
12009
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20