Obserwuj
Ewa Domagała-Zyśk
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The significance of adolescents’ relationships with significant others and school failure
E Domagała-Zyśk
School psychology international 27 (2), 232-247, 2006
1362006
English as a foreign language for deaf and hard of hearing persons in Europe
E Domagała-Zyśk, KULJ Pawła II
Wydawnictwo Kul, 2013
58*2013
English as a foreign language for deaf and hard-of-hearing persons: Challenges and strategies
E Domagała-Zyśk, EH Kontra
cambridge scholars publishing, 2016
472016
Wielojęzyczni
E Domagała-Zyśk
Studenci niesłyszący i słabosłyszący w procesie uczenia się i nauczania …, 2013
402013
Diagnoza funkcjonalna rozwoju społeczno-emocjonalnego uczniów w wieku 9–13 lat
E Domagała-Zyśk, T Knopik, U Oszwa
Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2017
392017
Wielojęzyczni. Studenci niesłyszący i słabosłyszący w procesie uczenia się i nauczania języków obcych
E Domagała-Zyśk
Wydawnictwo KUL, 2013
392013
Zdalne uczenie się i nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne. Z doświadczeń pandemii COVID-19
E Domagała-Zyśk, KULJ Pawła II
Episteme, 2020
372020
Strategies of oral communication of deaf and hard-of-hearing (D/HH) non-native English users
E Domagała-Zyśk, A Podlewska
European Journal of Special Needs Education 34 (2), 156-171, 2019
342019
Uso de las" Tic" en el aprendizaje de lenguas extranjeras en estudiantes sordos universitarios. Una experiencia en la Universidad Católica de Lublin
E Domagala-Zysk
EA, Escuela abierta: revista de Investigación Educativa, 137-153, 2010
292010
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej
E Domagała-Zyśk
Oficyna Wydawnicza Impuls, 2011
262011
Using technology to teach English as a foreign language to the deaf and hard of hearing
E Domagała-Zysk
Inclusive language education and digital technology 30, 84-102, 2013
232013
Uczniowie z niepełnosprawnościami w szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych w polskich badaniach naukowych. Część I–artykuły z polskic h czasopism naukowych 2013–2017
E Domagała-Zyśk
Warszawa: MEN, 2018
222018
Diagnoza specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dzieci i młodzieży: standardy, wytyczne oraz wskazówki do przygotowania i adaptacji narzędzi diagnostycznych dla dzieci …
K Krakowiak, A Borowicz, A Dłużniewska, E Domagała-Zyśk, ...
Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2017
212017
Teaching English as a Second Language to Deaf and Hardof-Hearing Students
E Domagała-Zyśk
Poland: The Oxford Handbook of Deaf Studies in Language, 2015
212015
Czy istnieje już surdoglottodydaktyka?,„
E Domagała-Zyśk
Języki Obce w Szkole 4, 3-7, 2003
202003
Znaczenie diagnozy funkcjonalnej w edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
E Domagała-Zyśk
Towarzystwo Naukowe KUL, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 2018
192018
Projektowanie uniwersalne w edukacji osób z wadą słuchu
E Domagała-Zyśk
Wydawnictwo KUL, 2015
192015
Surdoglottodydaktyka. Lekcje i zajęcia językowe dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących
E Domagała-Zyśk
Wydawnictwo KUL, 2014
192014
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w środowisku rówieśniczym
E Domagała-Zyśk
Wydawnictwo KUL, 2012
192012
O uczeniu języka angielskiego uczniów z uszkodzeniem słuchu
E Domagała-Zyśk
Języki Obce w Szkole 7, 106-110, 2001
192001
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20